Η προεκλογική εκστρατεία της Κάμαλα Χάρις ανακοίνωσε το Σάββατο ότι θα διαθέσει τουλάχιστον 370 εκατομμύρια δολάρια σε τηλεοπτική και ψηφιακή διαφήμιση μέχρι την ημέρα των αμερικάνικων εκλογών, την 5η Νοεμβρίου 2024.
Το νέο σχέδιο της Χάρις περιλαμβάνει 170 εκατομμύρια δολάρια σε εθνική και τοπική τηλεοπτική διαφήμιση, με επίκεντρο την προσέγγιση των ψηφοφόρων στις βασικές πολιτείες, καθώς και περισσότερα από 200 εκατομμύρια δολάρια σε ψηφιακή διαφήμιση, μεγάλο μέρος της οποίας θα καταναλώνεται μέσω τηλεοράσεων με υπηρεσίες streaming, όπως το YouTube TV, σύμφωνα με την εκστρατεία.
Ο Quentin Fulks, ο αναπληρωτής διευθυντής της εκστρατείας, ο οποίος επιβλέπει τις διαφημιστικές προσπάθειες, δήλωσε ότι οι δαπάνες έχουν σχεδιαστεί για να διασφαλίσουν ότι η Χάρις θα είναι ανταγωνιστική τόσο στις βόρειες όσο και στις πιο νότιες πολιτείες, όπως η Τζόρτζια και η Βόρεια Καρολίνα, καθώς και στην Αριζόνα και τη Νεβάδα.
Η καμπάνια συνεχίζει να εστιάζει στη διαφήμιση κατά τη διάρκεια σημαντικών τηλεοπτικών γεγονότων και εκπομπών υψηλής τηλεθέασης, με προγραμματισμένες διαφημιστικές τοποθετήσεις για τις πρεμιέρες της σεζόν του «Grey’s Anatomy» και του «The Golden Bachelorette», καθώς και για τους αγώνες επαγγελματικού ποδοσφαίρου, χόκεϊ, μπάσκετ και μπέιζμπολ.
Στο στόχαστρο έχουν τεθεί και άλλες εκπομπές υψηλής τηλεθέασης, όπως το «Jeopardy!», ο «Τροχός της Τύχης», το «Abbott Elementary» και το «Survivor».
Θέλει να προλάβει τον Τραμπ
Σχεδόν ένα μήνα από τότε που ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν αποχώρησε από την κούρσα και ενέκρινε την Χάρις, εκείνη εργάζεται για να αυτοπροσδιοριστεί στους ψηφοφόρους προτού το κάνει πρώτα ο πρώην πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ.
Η ανακοίνωση του Σαββάτου της καμπάνιας Χάρις είναι μια προσπάθεια να πάρει τα πρώτα διαφημιστικά σποτ πριν από την προεδρική εκστρατεία των Ρεπουμπλικάνων.
«Κάνοντας κράτηση νωρίς, η καμπάνια Harris-Walz εξασφαλίζει απόθεμα σε στιγμές με υψηλή τηλεθέαση, όπως μεγάλα αθλητικά γεγονότα και άλλα εθνικά προγράμματα πριν εξαντληθούν», έγραψαν οι αναπληρωτές διαχειριστές της καμπάνιας της Χάρις, Quentin Fulks και Rob Flaherty σε ένα σημείωμα της εκστρατείας.
Η πλευρά Τραμπ
Η εκστρατεία του Τραμπ απέρριψε την ιδέα ότι έπρεπε να καλύψει τη διαφορά με τη Χάρις και είπε ότι η νέα διαφημιστική καμπάνια της είναι μια περίπτωση υπερβολικών δαπανών.
«Οι διαφημίσεις που υποστηρίζουν τον Πρόεδρο Τραμπ βλέπονται αποτελεσματικά από περισσότερους ανθρώπους από τις διαφημίσεις [Harris], γεγονός που αποδεικνύει ότι η καμπάνια της ξοδεύει απερίσκεπτα και επιπόλαια επειδή δεν έχουν ιδέα για το πώς να διευθύνουν μια νικηφόρα καμπάνια», δήλωσε ο εκπρόσωπος της εκστρατείας του Τραμπ, Στίβεν Τσουνγκ στο CNBC.
Η επιλογή της καμπάνιας Χάρις να δαπανήσει περισσότερα 30 εκατομμύρια δολάρια σε ψηφιακές διαφημίσεις αντανακλά μια αυξανόμενη ώθηση για τις καμπάνιες να υπερβούν το παραδοσιακό μοντέλο τηλεοπτικών διαφημίσεων για να προσεγγίσουν τους ψηφοφόρους στο σημερινό πιο κατακερματισμένο περιβάλλον των μέσων ενημέρωσης.
«Πιστεύουμε ότι είμαστε σε καλό ρυθμό»
Από τότε που η αντιπρόεδρος Χάρις ανακοίνωσε την προεδρική της υποψηφιότητα, η καμπάνια της έχει προβάλει τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις αξίας άνω των 33 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με την εταιρεία παρακολούθησης AdImpact. Το Harris Victory Fund έχει ξοδέψει πάνω από 43 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις στο Facebook και στο Google, το μεγαλύτερο ποσό από οποιονδήποτε στην προεδρική κούρσα μέχρι στιγμής.
«Πιστεύουμε ότι είμαστε σε καλό ρυθμό για να ξοδέψουμε περισσότερα για ψηφιακά μέσα πειθούς από οποιαδήποτε άλλη πολιτική οργάνωση ποτέ»,ανέφεραν οι Fulks και Flaherty.
Η εκστρατεία Χάρις τοποθετεί επίσης ημερήσιες διαφημίσεις στο Fox News σε μια προσπάθεια να προσεγγίσει «ένα πιο μετριοπαθές κοινό».
Σε σύγκριση με την κούρσα του Μπάιντεν το 2020, η καμπάνια της Χάρις ανέφερε ότι ξοδεύει διπλάσια σε τηλεοπτικές διαφημίσεις στην Πενσιλβάνια, υπερδιπλάσια στο Ουισκόνσιν, τετραπλάσια στη Τζόρτζια και έξι φορές περισσότερα στη Νεβάδα.