Στην οικογένεια των πρακτικών μοντέλων με φούλ SUV dna ανήκει το Kodiaq, που έχει ξεχωρίσει για την ευρυχωρία του. Σήμερα, η τσέχικη φίρμα δίνει τα ρέστα της, παρουσιάζοντας τη δεύτερη γενιά – η εταιρεία αναφέρει ότι ανήκει στις κατηγορίες ανάμεσα σταC-Segment και D-Segment – όπου μας δόθηκε η ευκαιρία να το οδηγήσουμε στην χώρα μας, στην πιο ενδιαφέρουσα έκδοση.

Στην εξωτερική του εμφάνιση το Kodiaq έχει πολλές, εμφανείς αλλαγές, που ορίζεται από έντονες νευρώσεις και ένα πιο αεροδυναμικό σχήμα στο πίσω μέρος του αμαξώματος με την ανασχεδιασμένη μάσκα με προβολείς LED Matrix.

Διαθέτει ένα πλούσιο τεχνολογικό πορτφόλιο, σε συστήματα ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και ασφάλειας, με τον οδηγό να χειρίζεται όλα τα παραπάνω  από την αιωρούμενη κεντρικά τοποθετημένη οθόνη των 13 ιντσών, ενώ φέρει και τρία περιστροφικά χειριστήρια Smart Dials με έγχρωμες μίνι οθόνες 32 χιλιοστών για τη διαχείριση διαφόρων λειτουργιών, όπως του συστήματος πλοήγησης και του κλιματισμού. Σημαντικό ότι το επταθέσιο μοντέλο αύξησε τις διαστάσεις του κάτι που είχε αντίκτυπο και στο εσωτερικό του, ιδίως για τους επιβάτες της τρίτης σειράς καθισμάτων στις επταθέσιες εκδόσεις. Σαφώς, το μεγάλο του ατού, που έχει κάνει θραύση στους οικογενειάρχες είναι ο χώρος στο πορτμπαγκάζ που ξεκινά από τα 910 λίτρα.

Σαφώς, η τεχνητή νοημοσύνη δίνει το παρόν, με το chatbot ChatGPT και τη φωνητική βοηθό Laura, με τη Skoda να κάνει πιο εύκολη την καθημερινότητα του οδηγού και των επιβατών.

Οδηγήσαμε την άνετη σε επιδόσεις, έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, 150 ίππων, όπου φροντίζει όταν δεν υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις σε  ισχύ να ενεργοποιείται το σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων για χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.  Στάνταρ ΤΟ DSG κιβώτιο που τονίζει το πολυτελές προφίλ του αυτοκινήτου.

Επίσης, προσφέρται και σε ντίζελ, 2.0 TDI με 193 ίππους που έχει στάνταρντ τετρακίνηση.

Μεγάλο το πακέτο στα συστήματα υποβοήθησης, όπως το Turn Assist, που προβαίνει σε  αυτόματο φρενάρισμα, εάν πλησιάζει ένα όχημα όταν στρίβει μπροστά από το αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας αλλά και το Collision Avoidance Assist που ενισχύει αυτόματα τις κινήσεις του τιμονιού κατά τη διάρκεια ξαφνικών ελιγμών αποφυγής. Το Crossroad Assist για την αποφυγή ποδηλατών ή πεζών κατά την έξοδο από δρόμο ή σε τυφλό σημείο. Ο τιμοκατάλογος του μοντέλου ξεκινάει από τα 38.300 ευρώ και αφορά την έκδοση 1.5 TSI mHEV των 150 ίππων.