Η κατηγορία των πολυτελών, κόμπακτ SUV έχει αρκετούς πλέον εκπροσώπους, όμως μοντέλα με 1.000αρη μοτέρ είναι λίγα – ίσως το Audi Q2 να είναι και το πιο προβεβλημένο στην οικογένεια των αμιγώς πολυτελών. Τα χαρακτηριστικά του, όπως η δυναμική γραμμή, οι έντονες ακμές στα φτερά και το καπό τα LED φωτιστικά σώματα αλλά και μοντέρνα σχεδίαση του πίσω τμήματος, δίνουν τα …ρέστα τους στο γερμανικό μοντέλο.

Με μια φράση η Audi ποντάρει στην διακριτική σπορ εμφάνιση και την επιβλητική μάσκα. Τοποθετημένο πιο χαμηλά, δίνει μία αίσθηση μεγαλύτερου πλάτους στο αυτοκίνητο. Στην πραγματικότητα, μόνο το μήκος είναι μεγαλύτερο, στα 4,21 μέτρα, ενώ το πλάτος και το ύψος παρέμειναν τα ίδια (1,79 και 1,54 μέτρα αντίστοιχα).

Η δοκιμή μας με την έκδοση των 1.000 κ.εκ, το εξάρι κιβώτιο και τους 110 ίππους ήταν για άλλη μια φορά αποκαλυπτική, υπενθυμίζοντας ότι οι Γερμανοί έχουν τη μυστική συνταγή να κρύβουν τον μικρό κυβισμό και να προσφέρουν επιδόσεις αξιοθαύμαστες!

Σαφώς, στο εσωτερικό το εισιτήριο του είναι η ποιοτική καμπίνα σε κάθε γωνιά του με την άνεση να κερδίζει πόντους στους οικογενειάρχες που έχουν στη λίστα των επιλογών τους το νέο Audi Q2. Το Q2 συνεχίζει να έχει οδηγοκεντρικό χαρακτήρα, πρακτικότητα με τον οδηγό να έχει ως συνοδηγό το εξαιρετικό σύστημα πολυμέσων, το οποίο ελέγχει ο οδηγός μέσω του μεγάλου πιεζο-περιστροφικού διακόπτη. Η πληροφόρηση είναι πλήρης χάρη στο Virtual Cockpit που έχει διάσταση 12,3 ιντσών. Πάντως, για τους πιο παραδοσιακούς η γερμανική εταιρεία συνεχίζει να υποστηρίζει τους κλασικούς φυσικούς διακόπτες, για το χειρισμό των διάφορων επιμέρους λειτουργιών, όπως για τον έλεγχο στο διζωνικό κλιματισμό.

Οι χώροι αρκούντως ικανοποιητικοί ενώ οι διαθέσιμα χώροι για τις αποσκευές αγγίζουν τα  405 λίτρα. Πάντως, η ανάκλιση της πλάτης των πίσω καθισμάτων αυξάνει τη χωρητικότητα στα 1.050 λίτρα με μια απόλυτα επίπεδη διαμόρφωση.

Το νέο Audi Q2 έχει ως σύμμαχο κάτω από το καπό του τον «κλασικό» 1.0 TFSI κινητήρα βενζίνης με ισχύ 110 ίππους και 200 Nm ροπής. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ο οδηγός θα τα δει σε 11,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική αγγίζει τα 197 χλμ./ώρα.

Οι καλές επιδόσεις του προέρχονται και από το χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο, με την πολύ καλή κλιμάκωση και την άριστη αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός. Επίσης, στον υπολογιστή ταξιδιού είναι εύκολη η επίτευξη της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου, με την Audi να ανακοινώνει μόλις 5,8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα. Κάτι που δεν είναι ανέφικτο και δεν απέχει από την πραγματικότητα αν ο οδηγός τηρήσει με θρησκευτική ευλάβεια τον κώδικα οικονομικής οδήγησης. Χωρίς αυτό να απαιτεί θυσίες αφού μπορεί να κινείται άνετα και στην αριστερή λωρίδα της Εθνικής.

Το νέο Q2 διαθέτει στάνταρ προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, με το τιμόνι να γίνεται όλο και πιο άμεσο καθώς αυξάνεται η γωνία στροφής ενώ προαιρετικά εξοπλίζεται με σπορ ανάρτηση που χαμηλώνει το αμάξωμα κατά δέκα χιλιοστά. Κάτι που διαφαίνεται στους επαρχιακούς δρόμους όπου το Q2 ξετυλίξει το ταλέντο του σε οποιοδήποτε οδόστρωμα.

Πληρέστατη και η γκάμα των συστημάτων υποβοήθησης, από το αξιόλογο Audi pre sense με ραντάρ για να σκανάρει την περιοχή μπροστά από το αυτοκίνητο, προκειμένου να αποφευχθούν ατυχήματα ή να μειωθεί η σοβαρότητά τους και την προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας (στάνταρ αμφότερα) έως τα  προαιρετικά συστήματα που ανήκουν στα ειδικά πακέτα “Drive”, “Safety” και “Park”.

Στο δια ταύτα τα ατού του νέου Q2 είναι πολλά . Ξεχωρίζουμε το  εντυπωσιακό design, τις καινοτόμες τεχνολογίες, όντας στοιχεία που το θέτουν σε τροχιά… best-seller στην κατηγορία του.