Γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί στο 2ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης έχουν προχωρήσει σε κινητοποιήσεις, μπλοκάροντας μεταξύ άλλων και τον αγιασμό, καθώς οι οκτώ μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης της τρίτης λυκείου ενημερώθηκαν δύο ημέρες πριν την έναρξη του σχολείου ότι το τμήμα τους καταργείται γιατί δεν συμπληρώνει τον απαιτούμενο αριθμό μαθητών.

Το σχολείο επισκέφθηκε σήμερα αντιπροσωπεία του ΠΑΣΟΚ και εξέφρασε τη συμπαράστασή τους στο αίτημα των γονέων και των μαθητών να λειτουργήσει το τμήμα και να μην αναγκαστούν τα παιδιά να αλλάξουν σχολικό περιβάλλον.

«Άμεση ήταν η ανταπόκριση του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ Κινήματος Αλλαγής και βουλευτή Α’ Θεσσαλονίκης κ. Νίκου Ανδρουλάκη και της Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Α’ Θεσσαλονίκης στο κάλεσμα γονέων και μαθητών του 2ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης στην οδό Ικτίνου», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

Η κυβέρνηση επιλέγει τη λύση «διαμοιρασμού» μαθητών

«Ο διευθυντής του γραφείου του προέδρου του ΠΑΣΟΚ Κινήματος Αλλαγής κ. Δημήτρης Σαρηγιάννης, η κ. Ειρήνη Μαγδάκη, στέλεχος του γραφείου  και ο γραμματέας της Ν.Ε Α’ Θεσσαλονίκης του κόμματος κ. Ευριβιάδης Ελευθεριάδης μετέβησαν το πρωί στο σχολείο και ενημερώθηκαν από τους γονείς για την απόφαση μεταφοράς οχτώ  μαθητών της Γ’ τάξης λυκείου, σε διαφορετικό σχολείο καθώς ο αριθμός των μαθητών, σύμφωνα με απόφαση του αρμόδιου υπουργείου   δεν επιτρέπει τη  συγκρότηση τμήματος ανθρωπιστικής κατεύθυνσης στο σχολείο φοίτησής τους.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα των γονέων, οι ίδιοι έλαβαν γνώση της απόφασης  που αφορά το μέλλον των παιδιών τους, το βράδυ της Δευτέρας (9/9), δηλαδή δυο ημέρες πριν τον Αγιασμό και χωρίς καμία προηγούμενη προειδοποίηση.

Οι κ. κ. Δ. Σαρηγιάννης, Ε. Μαγδάκη και Ε. Ελευθεριάδης εξέφρασαν τη συμπαράστασή τους στο δίκαιο αίτημα των γονέων να εγκριθεί η λειτουργία  ολιγομελούς τμήματος ανθρωπιστικής κατεύθυνσης και δεσμεύτηκαν για την παρακολούθηση και την κοινοβουλευτική ανάδειξη του θέματος. Σημειώνεται δε ότι το ίδιο πρόβλημα εντοπίζεται εκτός από το 2ο, στα 3ο, 4ο, 16ο και 17ο ΓΕΛ του δήμου Θεσσαλονίκης.

Τέλος, υπενθυμίζεται πως η κυβέρνηση δεν είναι πρώτη φορά που επιλέγει την εύκολη και ανέξοδη λύση του «διαμοιρασμού» μαθητών.

Είναι φανερό  πως οι αποφάσεις της κυβέρνησης  για  την  παιδεία  είναι αποτέλεσμα λογιστικών υπολογισμών  και  όχι στάθμισης παιδαγωγικών κριτηρίων και αξιών».