Η ομάδα του DS DESIGN STUDIO PARIS χτίζει και …παίζει με την κληρονομιά των ιστορικών DS και SM. Και ήδη κάνει μια πρόβα για το DS SM, ένα πολυτελές γαλλικό μοντέλο της δεκαετίας του 70!
«Θέλαμε να προχωρήσουμε ακόμα περισσότερο», δηλώνει ο Thierry Metroz. «Θέλουμε να δώσουμε νέα ώθηση στην κληρονομιά μας μέσω των διαχρονικών μας συμβόλων μας, όπως είναι η DS και η SM. Από αυτά αντλούμε τη δέσμευσή μας για το avant-garde design».
Περισσότερο από ένας απλός φόρος τιμής, το SM TRIBUTE γιορτάζει δέκα χρόνια τέχνης και κομψότητας από τη δημιουργία της DS Automobiles, και τη συμμετοχή της στο πρώτο Chantilly Arts & Elegance.Ένας φόρος τιμής στην SM και μία σχεδιαστική προσέγγιση εξαιρετικά επίκαιρη πρόταση
Η ομάδα του DS DESIGN STUDIO PARIS εργάστηκε σαν η SM να μην σταμάτησε ποτέ να εξελίσσεται, τις τελευταίες πέντε δεκαετίες.
Η SM, γεννημένη στις αρχές της δεκαετίας του 1970, αποτελούσε την επιτομή της γαλλικής καινοτομίας στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αυτό το ΄grand tourer’ ήταν ένα πραγματικό εργαστήριο τεχνολογίας. Το αεροδυναμικό στυλ του, μελετημένο από τον Robert Opron, ήταν ταυτόχρονα κομψό και «προχωρημένο» (avant-garde). Κάτω από το καπό, ένας πανίσχυρος V6 προσέφερε εξαιρετικές επιδόσεις.
Το SM ήταν επίσης πολύ καλά εξοπλισμένο για την εποχή του, καθώς διέθετε σύστημα κλιματισμού και υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης. Εκτός από τον δυναμικό του χαρακτήρα, το SM ήταν ένα αυτοκίνητο ικανό να προσφέρει άνεση “first class”, στους επιβάτες του.
Το SM Tribute του σήμερα, διατηρεί τις εντυπωσιακές αναλογίες του αρχικού SM, αλλά με μια πιο μυώδη και δυναμική παρουσία, ενώ το μακρύ καπό τονίζει τους δεσμούς με το παρελθόν. Το μήκος του αγγίζει τα 4,94μ., (+3εκ. από το αρχικό μοντέλο), το πλάτος του τα 1,94μ. (+14εκ.) και το ύψος του τα 1,34μ. (+2εκ.), ενώ οι τροχοί των 22 ιντσών του προσφέρουν μια μοναδική επιβλητικότητα.
Το SM δεν είχε εμφανή μπροστινή γρίλια, και τη θέση της καταλάμβανε ένα πολύ μεγάλο γυάλινο τμήμα που κάλυπτε τα φωτιστικά σώματα και την πινακίδα κυκλοφορίας.
Και το εσωτερικό ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία με το SM του 1970. Στο εσωτερικό, η σχεδίαση του 1970 έχει και αυτή με τη σειρά της εκμοντερνιστεί διατηρώντας όμως το χαρακτηριστικό σχήμα του ταμπλό με τα οβάλ όργανα. Ακολουθώντας τον πρωτοποριακό του χαρακτήρα του αρχικού SM, στο σημερινό πρωτότυπο οι πληροφορίες εμφανίζονται σε μία κυρτή «κονσόλα-οθόνη», ενώ το σύστημα διευθύνσεως τεχνολογίας «steer-by-wire», ολοκληρώνει αυτό το πνεύμα που αγαπά η μάρκα. ‘Ήχος και φως’ περιβάλλουν αρμονικά τους επιβάτες στο εσωτερικό.
Η μεγάλη οθόνη στο μπροστινό μέρος του ταμπλό, προσφέρει εξαιρετικές δυνατότητες επιλογής από πλήθος επενδύσεων και υλικών! Τα καθίσματα συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν με το κορυφαίο επίπεδο άνεσης που προσφέρουν, όπως και στο αρχικό SM.