Ένας άνδρας ένιωσε ότι τον εξαπάτησαν αφού πλήρωσε 8.000 λίρες (9.500 ευρώ) για να προσλάβει δύο συνοδούς.
Ο ξαναμμένος άνδρας προσπάθησε να πείσει την τράπεζά του να του επιστρέψει τα χρήματα χρησιμοποιώντας κανόνες που έχουν σχεδιαστεί για τα θύματα απάτης.
Ο πελάτης απέκτησε τις υπηρεσίες τους για τρεις ώρες μέσω μιας ιστοσελίδας και τις συνάντησε σε προκαθορισμένη τοποθεσία.
Ωστόσο, αφού έμεινε απογοητευμένος από την εμπειρία, υπέβαλε έκτοτε καταγγελία στην τράπεζά του, την Barclays, υποστηρίζοντας ότι τον εξαπάτησαν, αναφέρει η Sun.
Η τράπεζα δήλωσε ότι δεν ήταν δυνατόν να καταλάβει ποια ακριβώς συμφωνία είχε γίνει μεταξύ του ιδίου και των συνοδών.
Ως εκ τούτου, η εταιρεία συμβούλεψε τον άνδρα, τον οποίο ανέφερε ως κ. H, να ασκήσει αστική αγωγή.
Μετά τα… έβαλε με την τράπεζα
Αγνοώντας φαινομενικά τη συμβουλή της τράπεζας, ο κ. H προχώρησε ένα βήμα παραπάνω την καταγγελία του και απευθύνθηκε στις βρετανικές χρηματοπιστωτικές ρυθμιστικές αρχές.
Η Υπηρεσία Χρηματοοικονομικού Διαμεσολαβητή απέρριψε την αξίωση του κ. H και αιτιολογήθηκε ότι είχε συναντήσει τους συνοδούς που είχαν σκοπό να παράσχουν τις συμφωνημένες υπηρεσίες.
Η ρυθμιστική αρχή δήλωσε: «Οι συνοδοί μπορεί να μην ολοκλήρωσαν τα συμφωνηθέντα ή/και ο κ. Η δεν έλαβε όλες τις υπηρεσίες που ανέμενε – αλλά αυτό δεν αρκεί για να πούμε ότι επρόκειτο για απάτη.
«Δέχομαι ότι ο κ. Η μπορεί να αισθάνεται ότι η συμφωνία δεν ολοκληρώθηκε και ότι οι συνοδοί είναι τώρα μη επικοινωνήσιμοι.
Η ρυθμιστική αρχή δήλωσε επίσης ότι πρόκειται για ένα αστικό ζήτημα που αφορά τα δύο εμπλεκόμενα μέρη και ότι δεν φταίει η Barclays.
Εκπρόσωπος της Barclays δήλωσε: «Η προστασία των κεφαλαίων και των δεδομένων των πελατών μας αποτελεί ύψιστη προτεραιότητά μας».