Τη συμφωνία με τη Μαριάννα Λάτση για την απόκτηση του 10% της Αττικής Οδού μέσω της Latsco Direct Investments Cyprus Limited ανακοίνωσε και επίσημα η παραχωρησιούχος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, επιβεβαιώνοντας πλήρως τον ΟΤ που αποκάλυψε πρώτος το mega deal.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ «Ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ (Bloomberg: GEKTERNA GA / RIC: HRMr.AT) σε συνέχεια των υποχρεώσεων που απορρέουν από τη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού ανακοινώνει ότι κατόπιν συμφωνίας με την εταιρεία Latsco Direct Investments Cyprus Limited προτίθεται να υποβάλει στο ΤΑΙΠΕΔ αίτημα για την απόκτηση από την τελευταία του 10% του μετοχικού κεφαλαίου της “Νέα Αττική Οδός Παραχώρηση Μ.Α.Ε.”. Η Latsco Direct Investments Cyprus Limited αποτελεί επενδυτικό σχήμα του Latsco Family Office, συμφερόντων κ. Μαριάννας Λάτση.
Η συναλλαγή θα πραγματοποιηθεί σε premium 15% έναντι της αρχικής δεσμευτικής επένδυσης που έχει ήδη καταβληθεί από την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. Η ολοκλήρωση της συναλλαγής υπόκειται στη λήψη των απαραίτητων εγκρίσεων και στην ολοκλήρωση σχετικών διαδικασιών, όπως προβλέπονται μεταξύ άλλων και από τη σύμβαση παραχώρησης».
Η Νέα Αττική Οδός
Αξίζει να σημειωθεί ότι στον νόμο που ψήφιστηκε και κύρωσε την παραχώρηση της Αττικής Οδού στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και τη «Νέα Αττική Οδός» προβλέπεται η διάθεση ποσοστού της εταιρείας αλλά ακόμη και η είσοδος στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
Η «Νέα Αττική Οδός» ανέλαβε τον αυτοκινητόδρομο των 70 χιλιομέτρων τα ξημερώματα της 6ης Οκτωβρίου μέσα από μία πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα διαδικασία αλλαγής παραχωρησιούχου.
Τα έσοδα για τους μετόχους κρίνονται από την αγορά εξασφαλισμένα καθώς η Αττική Οδός παρουσιάζει σημαντική αύξηση της κυκλοφορίας.
Η μεγαλύτερη αποκρατικοποίηση
Η παραχώρηση της Αττικής Οδού είναι η μεγαλύτερη σε αξία αποκρατικοποίηση που έχει γίνει στην Ελλάδα.
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη διαγωνιστική διαδικασία του ΤΑΙΠΕΔ πρόσφερε 3,27 δισ. ευρώ για την διεκδίκηση της, πετυχαίνοντας να ανακηρυχτεί ανάδοχος της παραχώρησης.
Το τίμημα είναι το υψηλότερο που έχει σημειωθεί στην αγορά και μάλιστα μειώνει κατά 1,5 ποσοστιαία μονάδα το δημόσιο χρέος.
Η παραχώρηση είναι για 25 χρόνια και οι υποχρεωτικές επενδύσεις που αναλαμβάνει η «Νέα Αττική Οδός» ξεπερνούν τα 300 εκατ. ευρώ.
Τα οφέλη δε, για τους χρήστες της Αττικής Οδού και το δημόσιο έχουν επισημανθεί αρμοδίως ως ιδιαίτερα σημαντικά.
Πηγή: ot.gr
- Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε πριν την κλήρωση του Ολυμπιακού – Το νέο format και οι υποψήφιοι αντίπαλοι
- Χρηματική αποζημίωση για ηθική βλάβη από τις δημοσιεύσεις του Παναγιωτόπουλου ζητά το πρώτο θύμα
- Θυμάστε τους κλέφτες από το Home Alone; – Δείτε πώς είναι σήμερα ο «Μαρβ» – Έπαθαν πλάκα όταν έμαθαν με τι ασχολείται