Η BYD ενισχύει την γκάμα της στην ελληνική αγορά με ένα νέο εξηλεκτρισμένο μοντέλο, που κατατάσσεται στην κατηγορία των πολυτελών SUV. Επιθυμεί να προσελκύσει πελάτες που αναζητούν ένα φιλικό προς το περιβάλλον όχημα, χωρίς συμβιβασμούς στην αυτονομία, την πρακτικότητα και την οικονομία.
Το BYD SEAL U DM-i συνδυάζει όλα τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης: είναι γρήγορο, ισχυρό και αποδοτικό. Αυτό το τρίπτυχο επιτυγχάνεται με την τεχνολογία Super DM της BYD, ως μια εξέλιξη που αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού στην τεχνολογία PHEV.
Με αμάξωμα μήκους 4,775 μ. στο Seal U DM-i ξεχωρίζει η μεγάλη αυτονομία, αλλά και το εσωτερικό του που όντως έχει πολλά φόντα να προβάλλει χάρη στην ψηφιακή του τεχνολογία. Στο σαλόνι του ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με LCD οθόνη 12,3 ιντσών και η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των 15,6 ιντσών, που προσφέρει σύνδεση 4G, ενσωματωμένο Spotify, πλοήγηση HERE, συνδεσιμότητα για smartphone μέσω Android Auto ή Apple CarPlay κ.α.
Το άνετο εσωτερικό επαρκεί για πέντε επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 425 λίτρα.
Το νέο μοντέλo προσφέρεται στην προσθιοκίνητη έκδοση που συνδυάζει ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.5 λίτρων με ισχύ 98 ίππων, ηλεκτροκινητήρα 198 και μπαταρία LFP χωρητικότητας 18,3 kWh. Συνδυαστικά παράγει 218 ίππους ενώ η συνδυαστική αυτονομία φτάνει τα 1.080 χλμ.
Το τετρακίνητο Seal U DM-i Design προσφέρει θερμικό κινητήρα 1.5 λίτρων, υπερτροφοδοτούμενος, που αποδίδει 131 ίππους και 220 Nm ροπής, που συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο μπροστά τοποθετημένος είναι 204 ίππων και ο πίσω 164 ίππων μ ε μπαταρία LFP χωρητικότητας 18,3 kWh . Η συνδυαστική ισχύς και ροπή ανέρχεται σε 324 ίππους .Η ηλεκτρική αυτονομία είναι 70 χλμ. (μέτρηση WLTP) και η συνδυαστική αυτονομία 870 χλμ.
Το BYD SEAL U DM-i διαθέτει δύο προφίλ οδήγησης για όλες τις εκδόσεις: EV και HEV. Στο πρώτο προφίλ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία «EV only mode» για ομαλές καθημερινές μετακινήσεις ή οδήγηση στην πόλη.
Η υβριδική δομή της τεχνολογίας BYD DM-i, η οποία βασίζεται στην ηλεκτρική ενέργεια, δίνει προτεραιότητα στην εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, στην αθόρυβη και απρόσκοπτη εμπειρία οδήγησης, καθώς και στην υψηλή απόδοση. Το όχημα μπορεί να επιτύχει κατανάλωση καυσίμου μόλις 0,9 λτ./100 χλμ. στην έκδοση Boost και 1,2 λτ./100 χλμ. στην Design
Η τιμή της 2κίνητης έκδοσης με τους 218 ίππους προσδιορίζεται στα 38.900 ευρώ ενώ της κορυφαίας με τους 324 ίππους ανεβαίνει στα 46.500 ευρώ.