Ένα τίτλο επειγόντως για τους …παππούδες. Αλόνσο και Χάμιλτον δεν θα φύγουν από την Formula1 αν δεν πάρουν μια ακόμη κούπα! Ο Αλόνσο έχει βάλει στόχο στα 45 ή και στα 50 να κερδίσει τον τρίτο του τίτλο στην F1 ενώ ο Χάμιλτον – που έχει λίγα παραπάνω νειάτα με το μέρος του αφού είναι ακόμη 39 ετών – σχεδιάζει να κατακτήσει τον όγδοο τίτλο του, με τα μονοθέσια της Ferrari.
Σε κάθε περίπτωση, και οι δυο τους παίζουν με τις μικρότερες πιθανότητες αλλά στον κόσμο των μηχανοκίνητων σπορ τα πάντα είναι πιθανά και οι ανατροπές δεν αποτελούν σπάνια εικόνα. Ίσως να παραδειγματίζονται από τον θρύλο του WRC, Κάρλο Σάινθ που στην ηλικία των 60 ετών καταφέρνει να κερδίζει με άνεση το ράλι Ντακάρ. Αυτός είναι και ο λόγος που ο Αλόνσο έχει υπογράψει πολυετές συμβόλαιο με την Aston Martin , οπότε ο 43χρονος Ισπανός έχει στόχο να τρέχει μέχρι το 2026. Ο ίδιος δηλώνει ότι μόνο η ομάδα με την οποία τρέχει σήμερα, είναι και η μοναδική του ελπίδα να κατακτήσει ένα τίτλο και αυτό όπως αναφέρει είναι ο πρώτος και μοναδικός του στόχος!
«Έχω εστιάσει πολύ στη Formula 1 τώρα. Για τα επόμενα δύο ή τρία χρόνια, θέλω να κερδίσω τον τρίτο μου παγκόσμιο τίτλο. Αυτή είναι η πρώτη και μοναδική μου προτεραιότητα.»
Ο άλλος …νέος της F1, ο Λιούις Χάμιλτον θα «μηδενίσει» το ηλικιακό του κοντέρ από το 2025, μιας και μετά από 12 χρόνια στη Mercedes αλλάζει στρατόπεδο και πηγαίνει με γκάζια στην Scuderia Ferrari.
Η απόφαση του αυτή και η μεταγραφή του Βρετανού στην ιταλική ομάδα εξακολουθεί να βρίσκεται στην επικαιρότητα, αφού ο βρετανός θα τρέξει με την θρυλική ομάδα σε μια περίοδο αλλαγών που προμηνύουν σπάσιμο των χρονομέτρων στις πίστες!
Ο παλαίμαχος της F1 ο Νάιτζελ Μάνσελ που έτρεχε στις πίστες τη δεκαετία του 90 δήλωσε ότι για να κερδίσει ο Χάμιλτον ένα είναι το μυστικό. Να του δώσουν το σωστό αυτοκίνητο. Αν αυτό συμβεί τότε πιστεύει ότι ο βρετανός θα κάνει …παππάδες!
Προς το παρόν ο Χάμιλτον έχει κλειδωμένο ένα ακόμη ρεκόρ. Είναι ο πιλότος με τα περισσότερο γκραν πρι με την ίδια ομάδα. Εχει τρέξει με τη Mercedes 240 γκραν πρι, κάτι που θα διακοπεί στο τέλος της φετινής σεζόν, καθώς θα μεταπηδήσει στη Ferrari.
Πάντως, οι ομάδες είναι συγκεντρωμένες στο φετινό πρωτάθλημα, που είναι πιο συναρπαστικό από ποτέ. Η Red Bull βλέπει τη McLaren να πηγαίνει για ένα νέο τίτλο και η Ferrari αναζητά τρόπο να αλλάξει λίγο την μπίλια! Και όλα αυτά έξι γκραν πρι πριν το τέλος της φετινής σεζόν όπου η McLaren βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας των κατασκευαστών με 516 βαθμούς, ενώ οι RBR και Ferrari ακολουθούν με διαφορά 41 και 75 βαθμών αντίστοιχα.
Και οι ανατροπές είναι ακόμη μπροστά, μιας και η Scuderia αναμένεται να κάνει την έκπληξη χάρη στην επικείμενη αναβάθμιση του μονοθεσίου της στο επόμενο GP, στο Όστιν του Τέξας (20 Οκτωβρίου), που θα ανεβάσει την απόδοση των μονοθεσίων των Λεκλέρ και Σάινθ.
Σε κάθε περίπτωση, η ελπίδα της F1 και το μέλλον της είναι οι νέοι που έχουν αρκετό δρόμο μπροστά τους και η Mercedes όπως έχει αποδείξει και στο παρελθόν ποντάρει στους εφήβους πιλότους, που έχουν αστείρευτο ταλέντο. Έτσι, το 2025 ποντάρει στον Κίμι Αντονέλι, έναν 18χρονο πιλότο που θα αντικαταστήσει τον Χάμιλτον από την επόμενη σεζόν και προέρχεται από την την F2 και την ακαδημία οδηγών της γερμανικής ομάδας. Ο Τότο Βολφ, διευθύνων σύμβουλος της Mercedes ανέφερε ότι «το δίδυμο των οδηγών μας για το 2025 συνδυάζει εμπειρία, ταλέντο, νιάτα και ανεπανάληπτη ταχύτητα.» Ο μόνος φόβος των Γερμανών το νεαρό της ηλικίας αλλά και η αφόρητη πίεση που θα δεχθεί ο μικρός μέσα στις πίστες δίπλα στον Φερστάπεν και τους άλλους έμπειρους πιλότους.