Ιστορία γράφτηκε στην πρεμιέρα της φετινής αγωνιστικής σεζόν του ΝΒΑ, καθώς ο Μπρόνι Τζέιμς έκανε το ντεμπούτο του με τους Λος Άντζελες Λέικερς και έγινε μαζί με τον ΛεΜπρόν το πρώτο ζευγάρι πατέρα-γιου που αγωνίζεται στα παρκέ του μαγικού κόσμου.
Οι δυο τους πέρασαν λίγα λεπτά στο παρκέ, κατά τη διάρκεια της αναμέτρηση με τους Μινεσότα Τίμπεργουλβς και χάρηκαν με την ψυχή τους την ιστορική βραδιά στο «Crypto.com Arena».
Don’t be late ROOK! 🤣🤴🏾👑🫡 pic.twitter.com/zxR6O8ewJp
— LeBron James (@KingJames) October 22, 2024
To γεγονός αυτό ήταν τόσο σημαντικό που «ανάγκασε» τη Nike να δημιουργήσει μια εκπληκτική διαφήμιση και με τους δύο, η οποία ουσιαστικά ήταν… μίας χρήσης αφού είχε κύριο θέμα το ντεμπούτο του Μπρόνι.
Η διαφήμιση παρουσιάζει τον νεαρό άσο να πηγαίνει προς το αυτοκίνητό του για να μεταβεί στο γήπεδο, με τον ΛεΜπρόν να το έχει γεμίσει με δημητριακά, σε μια φάρσα που είναι αρκετά συνηθισμένη στον μαγικό κόσμο του ΝΒΑ. Ο Μπρόνι ξαφνιάζεται και στη συνέχεια ο «βασιλιάς», μέσα από το δικό του αυτοκίνητο, του τονίζει χαρακτηριστικά να μην αργήσει στον αγώνα.
Μετά το ματς, ο ΛεΜπρόν μίλησε για τη μεγάλη αυτή στιγμή, αναφέροντας πως λόγω της δουλειάς του δεν μπόρεσε να περάσει πολύ χρόνο με τα παιδιά του, όποτε αφού μπορεί να παίξει με αυτά στην ίδια ομάδα θα το κάνει.