Tο πρωτάθλημα της Formula1 μπορεί να συνεχίζεται και αυτή την Κυριακή στην Αμερικανική Ήπειρο και στο Μεξικό, όμως τα βλέμματα όλων είναι καρφωμένα στον πίνακα της βαθμολογίας και τη μάχη που θα δοθεί ανάμεσα στον πρωτοπόρο Μαξ Φερστάπεν και τον ανερχόμενο Λάντο Νόρις για την κατάκτηση του πρωταθλήματος των οδηγών. Άλλες εποχές, λοιπόν, αφού μέχρι και πριν μερικά χρόνια το πρωτάθλημα ξεκαθάριζε από τα πρώτα γκραν πρι.
Τα αίματα στα τελευταία εναπομείναντα γκραν πρι δεν θα ανάψουν μόνο στο πεδίο των οδηγών αλλά και των κατασκευαστών, αφού από τον περασμένο αγώνα στο Όστιν αναζωπυρώθηκαν, οι ελπίδες της Ferrari για το φετινό πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ελπίδες που ξεπετάχθηκαν μετά το θριαμβευτικό 1-2 της Ferrari στον 19ο φετινό αγώνα της Formula 1 και την ώρα που απομένουν άλλα πέντε βασανιστικά γκραν πρι, όπου οι πιλότοι θα δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό.
Το κλίμα αισιοδοξίας στη Ferrari είναι εμφανές, με την ομάδα να «πετάει» στους τελευταίους αγώνες και να δίνει το δικό της ρεσιτάλ, παρά τον απογοητευμένο Κάρλο Σάινθ που αποδεικνύει σε κάθε αγώνα, ότι η απόφαση της ομάδας του να τον αντικαταστήσει το 2025, ίσως να ήταν και λανθασμένη.
Πάντως, ο πρωταθλητής νιώθει προς το παρόν ιδιαίτερη ασφάλεια με τη διαφορά των 57 βαθμών που τον χωρίζουν από τον Λάντο Νόρις της McLaren, πέντε γκραν πρι και δύο Sprint πριν τη λήξη του φετινού πρωταθλήματος. Και αν ο Φερστάπεν έχει μια καλή απόσταση ασφαλείας από τον Νόρις της McLaren, τότε η Ferrari, με το αχτύπητο δίδυμο της Λεκλέρ και Σάινθ έχει κάθε λόγο να κυνηγήσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών αφού την χωρίζουν μόλις οκτώ βαθμοί από τη Red Bull Racing και 40 βαθμοί από την πρωτοπόρο του πρωταθλήματος κατασκευαστών, McLaren.
Ο Μονεγάσκος Λεκλέρ, δηλώνει έτοιμος για τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος, με σύμμαχο την ομάδα του: «Οι μηχανικοί μας δουλεύουν απίστευτα για να φέρουν αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο. Εξακολουθούμε να έχουμε ως στόχο το πρωτάθλημα. Απέχουμε ακόμα αρκετά, αλλά κάναμε μία καλή αρχή”. Με αισιόδοξη ματιά βλέπει την είσοδο του στην F1 και ο Κίμι Αντονέλι, ο 18χρονος που θα αντικαταστήσει τον Χάμιλτον από το 2025. Ο μικρός δείχνει να μην μπορεί να κρατήσει τα γκάζια και δηλώνει ευθαρσώς ότι είναι έτοιμος να κερδίσει αγώνες με το ντεμπούτο του στις πίστες!
 Στο μέλλον ο ανταγωνισμός αναμένεται να ενταθεί με την είσοδο νέων ομάδων, όπως η επιστροφή της Toyota που θα συνεργαστεί με τη Haas, στο πλαίσιο της πολυετούς συμφωνίας, δύο έμπειρες ομάδες που θα «μοιραστούν τεχνογνωσία και γνώσεις, καθώς και πόρους». Σήμερα τα 20 μονοθέσια θα κονταροχτυπηθούν στο Μεξικό, μια ιστορική πίστα, η χάραξη της οποίας ακολουθεί την αρχική πίστα του 1959. Στο Μεξικό κυρίαρχο ρόλο έχει η ελκτική πρόσφυση και η σταθερότητα στο φρενάρισμα. Βασισμένη στη παλιά διαδρομή του 1962 η πίστα της Formula 1, στην τελευταία της εκδοχή, διατηρεί στοιχεία της παλιάς σχολής.
Το Αυτοκινητοδρόμιο Hermanos Rodriguez (Αδερφοί Ροντρίγκεζ) είναι από τις γρηγορότερες πίστες που θα χρησιμοποιηθεί η μαλακή γόμα. Αυτό θα επιτρέψει στους οδηγούς να αξιοποιήσουν πλήρως τη δυναμική της.
Πληροφοριακά, το πρώτο γκραν πρι στο Μεξικό πραγματοποιήθηκε το 1963, με την πίστα να έχει μεταλλαχθεί από τότε σημαντικά. Έχει μήκος 4.304 μέτρα και αποτελείται από 17 στροφές. Την Κυριακή οι οδηγοί θα διανύσουν 71 γύρου και 305 χλμ, με τέρμα το γκάζι!