Ο χώρος όπου φιλοξενείται μια εκδήλωση μόδας είναι παράγοντας εντυπωσιασμού. Ο Σύλλογος Ελλήνων Σχεδιαστών το γνωρίζει έχοντας εμπειρία ύστερα από 22 χρόνια από τις πρώτες διοργανώσεις Εβδομάδων Μόδας και τις προσπάθειές τους να προσδώσουν καλλιτεχνικές διαστάσεις στις εμπορικές προθέσεις τους.

Σε λίγες ώρες στην ανακαινισμένη, αρχιτεκτονικά φροντισμένη πέτρινη αποθήκη του ΟΛΠ στον Πειραιά η ελληνική μόδα ξεκινάει επίσημα τις παρουσιάσεις συλλογών με ρούχα των σχεδιαστών που συμμετέχουν στη διοργάνωση της 35ης Athens Fashion Week. Με αυτή την επιλογή του χώρου – αποκατεστημένο τμήμα ενός βιομηχανικού κελύφους της δεκαετίας του 1950 που βρίσκεται στην Ακτή Βασιλειάδη – η πόλη της Αθήνας, ως φαντασιακό ενδυματολογικής δημιουργίας, συναντά τον διαμετακομιστικό εμπορικό πόλο του μεγάλου λιμανιού της χώρας για να συμπληρωθεί μια σύγχρονη εξίσωση που αναζητεί επιδέξιους λύτες. Αυτός ο φανταστικός διάδρομος-πασαρέλα επιδιώκει να προβάλει όψεις της πραγματικότητας η οποία θα πάρει το σχήμα των ρούχων που δημιούργησαν καθιερωμένοι αλλά και ανερχόμενοι σχεδιαστές και τεχνίτες.  Οταν η μόδα βρίσκεται στα καλύτερά της επιτυγχάνει να συνομιλήσει με τις επιθυμίες και τις ανάγκες του κοινού της. Οταν αφουγκράζεται, παρατηρεί και καταγράφει πώς τα σύγχρονα σώματα βιώνουν τους σύγχρονους ρυθμούς και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Πολύ περισσότερο όταν ποιητικά ασχολείται με την απόλαυση της δημιουργίας και στην οποία μπορεί να καταφύγει ένας ταλαντούχος δημιουργός, τότε που η συγκυρία της κοινωνικής και οικονομικής ζωής επισκιάζει τις επιπολαιότητες της μόδας.

Λίγες ώρες πριν από την πρόβα του σόου του στην πέτρινη αποθήκη του ΟΛΠ ο Δημήτρης Ντάσσιος μοιράζεται με ειλικρίνεια μαζί μας τις σκέψεις του που έδωσαν τον τίτλο «Η επιστροφή» στη συλλογή του: «Ας μη γελιόμαστε. Από τη μόδα που είδαμε και στο Παρίσι και στο Μιλάνο φαίνεται η υποτονικότητα και η ανασφάλεια των αγοραστών. Προσωπικά ένιωσα ότι χρειαζόμουν να επιστρέψω στη βιωματική μου σχέση με την καλλιτεχνική διαδικασία. Στο θεατρικό μου παρελθόν, στην αίσθηση του ενδύματος, στη διαδικασία του χειροποίητου κοσμήματος. Η επιστροφή σηματοδοτεί διάλειμμα από το αμήχανο παρόν της μόδας».