Σε θρίλερ για γερά νεύρα εξελίσσεται το φετινό πρωτάθλημα, όντας το πιο συναρπαστικό, αφού επιτέλους συντελούνται από τις αρχές της σεζόν πραγματικές κόντρες, ανελέητες μάχες, αλλεπάλληλα σκαμπανεβάσματα με διαφορετικούς διεκδικητές του φετινού τίτλου, τόσο στους οδηγούς όσο και στους κατασκευαστές. Ομάδες και οδηγοί έχουν πάρει τα κομπιουτεράκια και μετράνε όλα τα πιθανά σενάρια που θα τους οδηγήσει στο άνοιγμα της σαμπάνιας.
Oι δύο άξιοι διεκδικητές του φετινού τίτλου στο πρωτάθλημα οδηγών, Φερστάπεν και Νόρις έχουν διαφορά 62 βαθμών, τη στιγμή που απομένουν άλλα τρία γκραν πρι με τη ζυγαριά να γέρνει αρκετά προς το μέρος του Ολλανδού. Καλώς ή κακώς το αποτέλεσμα στην πίστα της Βραζιλίας, έφερε σε απόσταση «αναπνοής» τον Φερστάπεν από την κατάκτηση του τέταρτου τίτλου του στην πληθωρική καριέρα του.
Τα σενάρια για να κάνει το όνειρο του πραγματικότητα ο τρεις φορές Παγκόσμιος είναι τα εξής: Αν τερματίσει μπροστά από τον Νόρις στο Λας Βέγκας στις 23 Νοεμβρίου, εξασφαλίζει και μαθηματικά το πρωτάθλημα. Κλειδώνει τον τίτλο ακόμη και αν τερματίσει πίσω του, αρκεί να χάσει μέχρι δύο βαθμούς. Επίσης, αν ο Νόρις εγκαταλείψει, αυτονόητο είναι ότι ο  Φερστάπεν είναι πρωταθλητής.
Για τον Φερστάπεν  τίποτα δεν είναι αδύνατο, όπως έχει αποδείξει και στο παρελθόν. Ο 26χρονος πιλότος ακόμη και στον τελευταίο αγώνα, που εκκίνησε από την 17η θέση κατάφερε να κερδίσει τον αγώνα και με διαφορά από το δεύτερο. Διεύρυνε τη βαθμολογία του από τον Λάντο Νόρις στους 62 βαθμούς, ενώ απομένουν 86 βαθμοί που θα  μοιραστούν στους τρεις τελευταίους αγώνες της χρονιάς.
Σαφώς, για τους φαν του Λάντο Νόρις και τη McLaren τα πράγματα είναι πιο δύσκολα όμως η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Ο  Νόρις για να παραμείνει …ζωντανός στη διεκδίκηση του τίτλου θα πρέπει να πάρει τρεις βαθμούς περισσότερους από τον Ολλανδό στον επόμενο αγώνα, στο Λας Βέγκας. Αν ο Νόρις κερδίσει τον αγώνα, η μάχη για τον φετινό τίτλο συνεχίζεται, ανεξάρτητα από το πού θα τερματίσει ο Φερστάπεν.
Στους κατασκευαστές τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Φέτος, η McLaren προηγείται με 593 βαθμούς την ώρα που στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Ferrari με 557 βαθμούς και τρίτη η περσινή πρωταθλήτρια Red Bull με 544 βαθμούς. Ο Φερστάπεν συνεχίζει να εντυπωσιάζει με την οδήγηση του μέσα στις πίστες, έχοντας τη βροχή για …πρωϊνό. Αρκετά ειδησεογραφικά παραλλήλισαν την άνεση του Ολλανδού στην βρεγμένη πίστα της Βραζιλίας με αυτή του Σένα το 1993 ,όταν ο «Θεός» κατάφερε στην πίστα του Donington Park να αψηφήσει κάθε κανόνα της φυσικής και να χορεύει στη βρεγμένη άσφαλτο με το μονοθέσιο του, κερδίζοντας τον αγώνα. Ο άθλος του Φερστάπεν μοιάζει ακόμη πιο μεγάλος αφού από την 17η θέση της εκκίνησης πάτησε μόνο γκάζι και τελικώς ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου έχοντας χρόνο (χάρη στη μεγάλη διαφορά που είχε από τον δεύτερο πιλότο)  ακόμη και για ένα …τσιγάρο!
Λίγο μετά τον αγώνα ο Ολλανδός πανηγύρισε, όχι μόνο τη νίκη του, που του δίνει ένα ισχυρό αβαντάζ να κλειδώσει στον επόμενο αγώνα τον τέταρτο τίτλο του, αλλά και την κατάκτηση ενός ακόμη ρεκόρ που το έκλεψε από τον Μίκαελ Σουμάχερ. Ο Φερστάπεν από το περασμένο Σαββατοκύριακο κατέχει το ρεκόρ για τις περισσότερες συνεχόμενες ημέρες που ηγείται του πρωταθλήματος οδηγών, κάτι που το κρατούσε για πολλά χρόνια ο Σουμάχερ.

Formula One F1 – Sao Paulo Grand Prix – 

Η ριψοκίνδυνη οδήγηση του Φερστάπεν μπήκε και πάλι στο στόχαστρο των γνωστών επικριτών του, που τονίζουν ότι ο Ολλανδός θα το φάει το κεφάλι του. Η τελευταία νίκη του, υπό βροχή χωρίς να κάνει ούτε μια γρατζουνιά στο μονοθέσιο του, έδωσαν στον τρεις φορές πρωταθλητή το έναυσμα ώστε να απαντήσει σε όσους τον θεωρούν ακόμη ανώριμο:  «Είμαι τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής. Νομίζω ότι ξέρω τι κάνω. Δεν θα αλλάξω τον τρόπο που οδηγώ. Το έχω ξανακούσει αυτό στην καριέρα μου. Είναι η 10η χρονιά μου στη F1. Νομίζω ότι γνωρίζω τι κάνω.»
Τα βλέμματα όλων, στο γκραν πρι του Λας Βέγκας με τον Φερστάπεν να εύχεται να του πάνε όλα …δεξιά παρόλο που η συγκεκριμένη πίστα είναι αριστερόστροφη. Το γκραν πρι γίνεται μέσα στους δρόμους των Καζίνο, έχει μήκος 6, 2 χλμ, διαθέτει 17 στροφές ενώ σε ένα τμήμα του οι οδηγοί είναι για 21 δευτερόλεπτα με τέρμα το γκάζι!