Δεν έχει περάσει λίγο διάστημα που παρουσιάστηκε το νέο αυτοκίνητο της Xiaomi, το SU7 Max (παρά τις επικρίσεις των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών), και όπως φαίνεται η εταιρεία βρέθηκε με το …καλημέρα εκτεθειμένη με ένα πολύ σοβαρό θέμα ασφάλειας στο αυτοκίνητο της. Σε δοκιμή που έκαναν πελάτες της νέας φίρμας στην πίστα, τα φρένα αποδείχθηκαν προβληματικά ώστε να δεχτούν ένα μεγάλο φορτίο επιβραδύνσεων στις υψηλές ταχύτητες, με αποτέλεσμα να “σπάσουν”! Αποτέλεσμα όπως φαίνεται και στο βίντεο το αυτοκίνητο να βγει εκτός πίστας και ευτυχώς, να πέσει στα προστατευτικά, χωρίς, ευτυχώς, ο οδηγός να πάθει το παραμικρό! Μάλιστα το πρόβλημα, που προέκυψε, το παραδέχθηκε και η εταιρεία τεχνολογίας που κάνει τα πρώτα της βρεφικά βήματα στον κόσμο της αυτοκίνησης.
Να σημειωθεί ότι το νέο εγχείρημα της είχε δεχθεί στο παρελθόν – στο ενδεχόμενο κατασκευής ενός αυτοκινήτου – τα βέλη από τον πρόεδρο της Toyota, που ανέφερε, ότι η κατασκευή αυτοκινήτου δεν είναι κινητό τηλέφωνο και θα πρέπει να λάβει στα σοβαρά την υποστήριξη ενός τέτοιου προϊόντος, που απαιτεί δίκτυο για το σέρβις, ανταλλακτικά κ.α (όπως ο τομέας των συστημάτων ασφάλειας) σε όλο τον κόσμο.
Τελικώς η Xiaomi, αψήφησε κάθε κώδωνα κινδύνου και μπήκε στον χορό, μάλλον βιαστικά, με ένα εντυπωσιακό μοντέλο, μια σπορ μπερλίνα, το SU7, που άρχισε ήδη να παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα!
Προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, τις SU7 και SU7 Max, με την πρώτη να είναι η …απλή, πισωκίνητη έκδοση με 295 ίππους, 400 Nm ροπή, 0-100 χλμ/ώρα σε 5,28 δλ. και τελική ταχύτητα 210 χλμ./ώρα. Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο φαίνεται ότι έχει ασυναγώνιστη αυτονομία που αγγίζει τα 668 χλμ, μετά από μια πλήρη φόρτιση!
Κορυφαία είναι η SU7 Max η οποία έχει 664 ίππους , που φθάνουν και στους τέσσερις τροχούς. Η ροπή είναι θηριώδης, αγγίζει τα 838 Nm, η επιτάχυνση αναμενόμενη εντυπωσιακή με 2,78 δλ. για τα 0-100 χλμ/ώρα, η τελική φθάνει τα 265 χλμ/ώρα ενώ και εδώ προκαλεί εντύπωση ότι ανακοινώνουν αυτονομία 800 χιλιομέτρων με μία φόρτιση.
Σαφώς, η πρεμιέρα του νέου μοντέλου ήρθε τρία χρόνια μετά την πρώτη ανακοίνωση της, με την επένδυση για την κατασκευή του να αγγίζει τα 1,2 δις ευρώ!
Πάντως, η τεχνολογία στο εσωτερικό του περισσεύει. Στο ταμπλό του δεσπόζει η μεγάλη οθόνη έχει διαγώνιο 16,1 ίντσες με τρισδιάστατη ανάλυση, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι 7,1 ιντσών, με υποστήριξη ενός τεράστιου Head up Display.