To γαλλικό μοντέλο έχει το ατού τού μεγάλου χώρου, που μπορεί να φιλοξενήσει έως και επτά επιβάτες. Το νέο 5008 έχει και το αδελφάκι του, το ηλεκτρικό E-5008, που υπόσχεται αθόρυβα ταξίδια με πολύ μεγάλη αυτονομία. Το νέο Peugeot E-5008 βασίζεται στη νέα πλατφόρμα STLA Medium του Ομίλου Stellantis και λανσάρεται με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Σε διαστάσεις, το μήκος του μεταξονίου του νέου 5008 φτάνει πλέον τα 2,9 μέτρα και το συνολικό μήκος τα 4,79 μέτρα. Το πλάτος έχει φτάσει τα 1,89 μέτρα και το ύψος τα 1,69 μέτρα.

Πλήρως ψηφιοποιημένο είναι το εσωτερικό του με πρωταγωνιστή τη γενιά του i-Cockpit, το Panoramic, που φέρει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων, να έχει διαγώνιο 21 ίντσες. Οι επιλογές σε εκδόσεις βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα είναι οι εξής: Το νέο μοντέλο έχει ως εφαλτήρια εκδοχή την ήπια υβριδική έκδοση, την 48V 1.2 Hybrid που μπορεί να ξετυλίγει 136 PS και 230 Nm όπου επικουρικά συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα 21 ίππων και 51 Nm, μαζί με το εξηλεκτρισμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 ταχυτήτων. Σε επιδόσεις το νέο μοντέλο επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,3 δλ., ενώ η τελική του αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα.

Ο αγοραστής θα εστιάσει στην εξαιρετική κατανάλωση καυσίμου, όπου μπορεί να πιάνει χωρίς κόπο τα 5,8 λτ./100 χλμ. ενώ εκπέμπει 130 γρ./χλμ. CO2. Ακόμη πιο προηγμένο τεχνολογικά είναι το Plug-in Hybrid με τη συνδυαστική απόδοση των 195 ίππων.

Το πακέτο κάτω από το καπό του περιλαμβάνει τον 1.6 Turbo των 150 PS και 300 Nm με το ηλεκτρικό μοτέρ των 125 PS και 118 Nm. Επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα. Με την μπαταρία των 21 kWh (καθαρή 17,8 kWh) παρέχει μεικτή ηλεκτρική αυτονομία έως 78 χλμ., μεικτή κατανάλωση βενζίνης 1,0 λτ./100 χλμ. (7,1 λτ./100 χλμ. με αποφορτισμένη την μπαταρία), 21,7 kWh/100 χλμ. και εκπομπές CO2 23 γρ./χλμ.

Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση προσφέρει αυτονομία μεταξύ 500 και 668 χιλιομέτρων. Η έκδοση Long Range (μεγάλης εμβέλειας) εκτοξεύει την αυτονομία έως και 668 χιλιόμετρα. Στον εξοπλισμό του ξεχωρίζουν τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης πίσω κ.ά.