Η Mercedes πιστή στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της ετοιμάζει αυτή την περιόδο τη νέα CLA, που θα έχει προηγμένο σύστημα ηλεκτροκίνησης, με στόχο να εκτοξεύσει την αυτονομία. Συγκεκριμένα, η επόμενη γενιά της CLA θα έχει σύστημα 800V, κορυφαία αεροδυναμική, 750 χιλιόμετρα αυτονομίας και δυνατότητα να φορτίζει τόσο γρήγορα όσο κανένα άλλο ηλεκτρικό μοντέλο. Χάρη στο σύστημα φόρτισης 300kW, η CLA θα μπορεί να φορτίσει σε μόλις 15 λεπτά αρκετά για να καλύψει 400 χλμ.
Η νέα CLA θα πατάει στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα MMA, που θα τη δούμε να εφαρμόζεται και σε άλλα νέα μοντέλα της. Όπως στις μελλοντικές GLA και GLB, που θα ξεπεράσουν σε αυτονομίες τα 700χλμ!
Στο γαλλικό στρατόπεδο εργάζονται πυρετωδώς ώστε να λανσάρουν σε αρκετές χώρες το …ζεστό ψωμάκι τους, που θα είναι το νέο Renault 5. Θα ξυπνήσει μνήμες στους παλιούς αλλά αυτή τη φορά θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, με ρετρό στιλ, φέροντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και αυτονομία έως 400 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με τους Γάλλους η τιμή του αναμένεται κοντά στα 25.000 € . Στην Ελλάδα η έλευσή του υπολογίζεται στις αρχές του επόμενου έτους, αρχικά στις εκδόσεις χαμηλότερης ισχύος, με τη μικρότερη μπαταρία.
Η Hyundai πατάει…γκάζι στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων πόλης με το νέο Inster, που διακρίνεται για την άνεση του, την τεχνολογία και φυσικά την αυτονομία του. Ηδη το νέο μοντέλο, που κατατάσσεται στα μοντέλα που θα ξετυλίξουν την εμπορική τους εμβέλεια του 2025, διατίθεται προς παραγγελία στην ελληνική αγορά με τιμή από μόνο 18.186 ευρώ. Εξοπλίζεται με μπαταρία 42 kWh στη βασική του έκδοση και με μπαταρία 49 kWh. Και οι δύο εκδόσεις τροφοδοτούνται από ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 97 PS στη βασική του έκδοση και 115 PS ενώ η αυτονομία φτάνει τα 370 χλμ.
Η Lancia με στόχο να επανέλθει στην αγορά, ετοιμάζεται να ξεκινήσει από το 2025 μια σειρά λανσαρισμάτων, όπως την επαναφορά της Gamma, μοντέλο που είχε ρόλο …πολυτελείας τη δεκαετία του 80. Και αυτό το μοντέλο υπάγεται στο μακροπρόθεσμο σχέδιο που είχε παρουσιάσει πριν από τρία χρόνια και περιλάμβανε την κυκλοφορία ενός νέου μοντέλου κάθε δύο χρόνια Μάλιστα η Lancia έδωσε στη δημοσιότητα την πρώτη teaser , θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Stellantis στο Μέλφι της Ιταλίας, βασιζόμενο στην STLA Medium πλατφόρμα. Η νέα Gamma θα παρουσιαστεί μέσα στο 2025, σαφώς εξηλεκτρισμένο με κινητήρες βενζίνης και υβριδικό και θα είναι ένα τετράθυρο fastback.
Στο παιχνίδι των ηλεκτρικών μοντέλων έχει μπει εδώ και πολλά χρόνια και η Nissan, ως πρωτοπόρος με το Leaf το 2009, τη δεύτερη γενιά του το 2017 ενώ το 2025 αναμένεται η νέα γενιά. Θα αλλάξει ριζικά, θα πλασαριστεί στην κατηγορία των SUV – ξεχάστε το σεντάν – με ακόμη πιο προηγμένο ηλεκτρικό σύστημα και μεγαλύτερη αυτονομία!
Επίσης, από το στρατόπεδο των Γάλλων στα πιο σημαντικά μοντέλα περιμένουμε το νέο C4 με εκτεταμένες αλλαγές στη σχεδίαση. Λίγες οι μετατροπές κάτω από το καπό αφού συνεχίζει με τους υβριδικούς, 1,2 mild hybrid. Στο σαλόνι του ξεχωρίζει η οθόνη 10 ιντσών με το γνώριμο infotainment και ψηφιακό πίνακα 7 ιντσών.
Το νέο Leaf θα το δούμε να κυκλοφορεί κατά πάσα πιθανότητα την άνοιξη του 2025, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Σάντερλαντ, στην Αγγλία, όπως άλλωστε και τα μελλοντικά, ηλεκτρικά, Juke και Qashqai.
Aκόμη πιο σπορ θα είναι το νέο Audi A6 e-tron, το πρώτο ηλεκτρικό sedan της Audi που αναμένεται να το δούμε στην Ελλάδα το 2025. Το μεγάλο του νέο ότι θα έχει αυτονομία εως 750 χιλιόμετρα, ιδιαίτερο τεχνολογικό πακέτο και μεγάλη λίστα σε συστήματα υποβοήθησης. Θα έχει ηλεκτροκινητήρες με ισχύ έως 500 ίππους.