Η McLaren δακρύζει από χαρά επειδή κατακτά τον τίλτο κατασκευαστών μετά από 26 χρόνια, ο Χάμιλτον συγκινείται μιας και αποχαιρετά τη Mercedes και Κάρλος Σάινθ κλαίει λόγω αποχώρησης από τη Ferrari. Στο τελευταίο γκραν πρι της χρονιάς στο Αμπου Ντάμπι μπορεί να μην έβρεξε, όμως τα πιτ στοπ γλιστρούσαν από τα δάκρυα των πιλότων. Η στιγμή που ο Χάμιλτον γονατίζει μπροστά στο μονοθέσιο του για να το ασπαστεί για όσα του προσέφερε όλα αυτά τα χρόνια σφράγισε με τον καλύτερο τρόπο το τέλος, όχι απλά μιας πολύχρονης συνεργασίας, αλλά μιας ιστορικής διαδρομής που δύσκολα θα ξανά γραφτεί στην Formula1.
To γκραν πρι στο Άμπου Ντάμπι, ήταν το τελευταίο με το οποίο ο Χάμιλτον μπήκε για τελευταία φορά σε Mercedes, ολοκληρώνοντας μια ιστορική συνεργασία 12 ολόκληρων χρόνων.
Και τι συνεργασία! Με βάθρα, νίκες και πρωταθλήματα, ρεκόρ και χρονόμετρα που δύσκολα θα καταρριφθούν στη σύγχρονη ιστορία της Formula1. Μια ιστορική συνεργασία στην οποία ο Χάμιλτον συνέβαλε ώστε η Mercedes να κατακτήσει τα περισσότερα πρωταθλήματα στην ιστορία της. Από το 2014 και μετά η Mercedes έχοντας ως πρωτοκλασάτο οδηγό το Χάμιλτον και με την εισαγωγή της υβριδικής τεχνολογίας κατάφερε να χτίσει μια ακλόνητη αυτοκρατορία.
Κατέκτησε, χωρίς αντίπαλο, οκτώ συνεχόμενα παγκόσμια πρωταθλήματα σε ομαδικό επίπεδο , κερδίζοντας ταυτόχρονα επτά τίτλους οδηγών, οι έξι εκ των οποίων με τον Λιούις!
Συγκεκριμένα, το μικρό αγόρι που είχε αναφέρει με θράσος Ρον Ντένις, γεμάτος αυτοπεποίθηση: “Μια μέρα θα τρέχω για σένα, μια μέρα θα τρέχω για τη McLaren” τήρησε την υπόσχεση του και από τότε ξεκίνησε ένα ονειρεμένο ταξίδι στο οποίο ο Χάμιλτον έχει κατακτήσει 6 παγκόσμια πρωταθλήματα οδηγών, 8 τίτλους κατασκευαστών, 84 νίκες, 78 pole positions και 153 βάθρα.
Λίγο μετά τον τερματισμό του , ο Λιούις είχε μια πολύ συγκινητική συνομιλία μέσω της ραδιοεπικοινωνίας με τον διευθυντή της ομάδας, Τότο Βολφ, και με τον επικεφαλής μηχανικό του, Πίτερ Μπόνινγκτον: “Πρέπει να σου πω, φίλε, ήταν επικό να δουλεύω μαζί σου” του ανέφερε ο τελευταίος, ενώ ο Τότο Βολφ είπε ότι: Λιούις, αυτή ήταν οδήγηση ενός παγκόσμιου πρωταθλητή. Ήταν οδήγηση ενός παγκόσμιου πρωταθλητή. Εκπληκτικό”. O Xάμιλτον συμπλήρωσε:
“Αυτός ο αγώνας ήταν διασκεδαστικός. H χαρά ήταν όλη δική μου. Ναι Μπόνο! Ονειρευτήκαμε μόνοι μας αλλά μαζί πιστέψαμε. Ως ομάδα πετύχαμε πράγματα που δεν κατάφερε κανένας άλλος. Σας ευχαριστώ για το κουράγιο, την αφοσίωση, το πάθος σας και τη στήριξή σας. Κάτι που ξεκίνησε ως στοίχημα κατέληξε ως ένα ταξίδι για τα βιβλία της ιστορίας. Τα κάναμε όλα μαζί και είμαι ευγνώμων σε όλους από τα βάθη της καρδιάς μου. Σας εύχομαι τα καλύτερα. Σας αγαπώ, πραγματικά”.
Kλάμα και συγκίνηση από τον Χάμιλτον και πολύ περισσότερα κλάματα από τον Κάρλο Σάινθ που αποχωρεί από τη Ferrari, μιας και θα παραδώσει τη θέση του στον Λιούις για να πετύχει, αν τα καταφέρει στην ηλικία των 40 ετών, τον όγδοο τίτλο του. Δεν άντεχαν να τον βλέπουν στεναχωρημένο οι άνθρωποι της νέας του ομάδας στη Williams και ήδη από την επόμενη μέρα του έβγαλαν πρόγραμμα να οδηγήσει το νέο του μονοθέσιο για το 2025. Συγκεκριμένα, η Williams ενοικίασε την πίστα για λίγες ώρες, ώστε ο Ισπανός να πάρει μία πρώτη γεύση από το επόμενο «όπλο» του, με το οποίο να πετύχει σε όσα δεν τον πίστεψαν στη Ferrari.
Δάκρυα χαράς και για τη McLaren που κατάφερε να κατακτήσει τον παγκόσμιο τίτλο κατασκευαστών, μετά από 26 χρόνια! Τον τελευταίο τίτλο της η McLaren τον πήρε το 1998. Ο άνθρωπος που συνέβαλε σε αυτό, ο Λάντο Νόρις, δεν είχε γεννηθεί ακόμη. Δεκατρείς μέρες και μια χρονιά μετά θα γεννιόταν ο οδηγός που θα ξανά έφερνε το τρόπαιο στην πορτοκάλι ομάδα. H φετινή χρονιά κλείνει με τον ιδανικότερο τρόπο, χωρίς κόντρες, ίντριγκες και πολλές συγκινητικές στιγμές. Κάτι σαν τις ταινίες…