Ποτέ άλλοτε η Ferrari δεν πλησίασε τόσο κοντά στην κατάκτηση ενός πρωταθλήματος ( Η Ferrari κατέκτησε για τελευταία φορά το πρωτάθλημα οδηγών το 2007 με τον Κίμι Ραϊκόνεν και το πρωτάθλημα κατασκευαστών).  Παρόλο, που η ΜcLaren την προσπέρασε στον τελευταίο αγώνα κατακτώντας το φετινό πρωτάθλημα κατασκευαστών, για πρώτη φορά το Μαρανέλο, μετά από πολλά χρόνια …υπνηλίας, έδειξε εμφανή σημάδια ανάκαμψης, τρομάζοντας τις κυρίαρχες ομάδες – που δεν υπολόγιζαν εδώ και 17 χρόνια την ιστορικότερη ομάδα.

Ναι, η Ferrari έκλεισε τη φετινή χρονιά με πολλά αβαντάζ. Έφτιαξε μια επιτυχημένη συνταγή που δεν αμφισβητείται: Προσπέρασε τα μηχανολογικά προβλήματα και είναι πλέον η ανερχόμενη δύναμη, που βγήκε από το μακρύ τούνελ χωρίς να «λαχανιάζουν» οι οδηγοί της. Και τι συνταγή: Με Λιούις Χάμιλτον ( που θα έχει για το νέο πρωτάθλημα ένα μονοθέσιο κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του) και τον Σαρλ Λεκλέρ, που δείχνει να «δένει» αγωνιστικά με τον επτά φορές Παγκόσμιο πρωταθλητή.

Πάντως, ο ηγέτης της ομάδας, ο Φρεντ Βάσερ κρατάει μικρό καλάθι, για να μην εκτεθεί άλλο, όπως συνέβαινε στο παρελθόν με τις γνώριμες κορώνες που έπεφταν στο κενό απογοητεύοντας τον κόσμο της Ferrari. Ο Βάσερ ανέφερε ότι το νέο μονοθέσιο, το ‘project 677’ είναι στα χαρτιά πολύ καλό, όμως στη Formula 1 όλα είναι σχετικά. «Το ότι τα πας καλά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είσαι καλύτερος από τους άλλους.Ξέρουμε ότι έχουμε πολύ ισχυρούς αντιπάλους, όπως τις Red Bull και McLaren.»

O Σαρλ Λεκλέρ είναι έτοιμος να υποδεχθεί τον Χάμιλτον, στην θέση του Σάινθ, που έτρεχε με το δεύτερο μονοθέσιο τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Να σημειωθεί ότι ο Χάμιλτον υπέγραψε ένα αυτοκρατορικό συμβόλαιο με τη Ferrari, θα έχει ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2025, συμβόλαιο που είχε ανακοινωθεί την 1η Φεβρουαρίου 2024.Θα λαμβάνει περίπου 50 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο, χωρίς να έχουν υπολογιστεί τα μπόνους και τα …εξτραδάκια με γνώμονα την επίδοση του.