Ενώ οι οδηγοί της F1 ετοιμάζονται για τις πρώτες δοκιμές με τα νέα μονοθέσια τους και οι 20 οδηγοί θα είναι πιο χαρούμενοι αφού πλέον δεν θα κινδυνεύουν από θερμοπληξία( στο φετινό  GP της Σιγκαπούρης οι οδηγοί καταπονήθηκαν αισθητά, τόσο λόγω της υψηλής θερμοκρασίας και της υγρασίας στους Τροπικούς τόπους που ξεπερνά το 80% αλλά και εξαιτίας των μονοθεσίων που έβραζαν).

Ετσι, για πρώτη φορά στα μονοθέσια θα υπάρχει σύστημα κλιματισμού μέσα στα μονοθέσια, ώστε να διατηρούνται δροσεροί ιδίως στις ζεστές πίστες.

Όπως τονίζει η FIA που άκουσε το φλέγον θέμα των οδηγών, το νέο σύστημα θα τίθεται σε λειτουργία σε αγώνες που η εξωτερική θερμοκρασία ξεπερνά τους 30,5° Κελσίου. Επίσης, θα υπάρχουν αρκετές αλλαγές στις πτέρυγες των μονοθεσίων. Αυτά τα λίγα, αφού οι περισσότερες αλλαγές, σχεδόν ριζικές θα επέλθουν το 2026, που θα δούμε τη νέα υβριδική εποχή στα μονοθέσια.

Εν συντομία, το 2026 οι αλλαγές δεν θα περιορίζονται μόνο στον σχεδιασμό, αλλά θα αγγίζουν την τεχνολογία των κινητήρων όπως και το βάρος των μονοθεσίων, που θα υποστούν και άλλη δίαιτα.

Και φυσικά η νέα γενιά μονοθεσίων θα είναι πιο οικολογική! Θα έχουν εναλλακτικά καύσιμα,  ονομάζονται E10, που αποτελούνται κατά 90% από συμβατικό καύσιμο και 10% από ανανεώσιμη αιθανόλη. Αυτό είναι και το βασικό  πλάνο της Formula 1 για μηδενικές εκπομπές άνθρακα έως το 2030.

Επίσης, το 2026 θα δούμε και συνωστισμό στην εκκίνηση αφού θα υπάρχει και 11η ομάδα. Θα είναι η General Motors, μέσω της Cadillac, που θα χρησιμοποιεί ωστόσο κινητήρες της Ferrari έως ότου ολοκληρωθεί η ανάπτυξη του δικού της κινητήρα, το 2028.

Και το νέο πρωτάθλημα της F1 το 2025 θα περιλαμβάνει συνολικά 24 Grand Prix, όντας το δεύτερο μεγαλύτερο στην ιστορία της Formula 1. Η εκκίνηση θα γίνει παραδοσιακά από το GP της Αυστραλίας και ολοκληρώνεται με το GP του Άμπου Ντάμπι. Το πρόγραμμα έχει «χτιστεί» με τέτοιο τρόπο, ώστε να απομειωθούν οι μεγάλες μετακινήσεις των οδηγών από Ήπειρο σε Ήπειρο περιορίζοντας τα τζετ λανγκ που έβγαζαν off τους οδηγούς.