Η Formula 1 συνεχίζει με καταιγιστικό ρυθμό μετά την ανατρεπτική πρεμιέρα στην Αυστραλία, όπου ο Λάντο Νόρις πήρε τη νίκη υπό την πίεση του Μαξ Φερστάπεν. Η δράση συνεχίζεται αυτό το Σαββατοκύριακο με το κινεζικό Grand Prix, που σηματοδοτεί την 18η φορά που θα φιλοξενήσει αγώνα η Κίνα. Ο αγώνας πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2004 και μέχρι το 2019 διεξαγόταν κάθε χρόνο, με το 2019 να σηματοδοτεί το 1000ο Grand Prix στην ιστορία του σπορ.
Ωστόσο, λόγω της πανδημίας, η διοργάνωση είχε διακοπεί και επανήλθε το 2023, με νικητή τον Μαξ Φερστάπεν. Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, το κινεζικό Grand Prix, θα έχει τη μορφή Sprint, με το Σαββατοκύριακο να περιλαμβάνει μόνο μία περίοδο ελεύθερων δοκιμών και Sprint Qualifying την Παρασκευή, αγώνα Sprint και κατατακτήριες δοκιμές για το Grand Prix το Σάββατο, και τον κυρίως αγώνα την Κυριακή.
Εντυπωσιακή προσθήκη στη διοργάνωση είναι η διεξαγωγή του πρώτου διπλού αγώνα του F1 Academy, το οποίο θα προσφέρει ακόμα περισσότερη δράση στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η επιστροφή της Formula 1 στην Κίνα είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς η χώρα αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη, γεγονός που καθιστά την παρουσία όλων των συμμετεχόντων στο πρωτάθλημα εξαιρετικά σημαντική για την παγκόσμια απήχηση του θεσμού.
Το Shanghai International Circuit, σχεδιασμένο από τον Γερμανό αρχιτέκτονα Χέρμαν Τίλκε, έχει σχήμα βασισμένο στον κινεζικό χαρακτήρα «shang», που σημαίνει «από πάνω». Από τους 20 οδηγούς που θα αγωνιστούν φέτος στην Κίνα, μόνο τρεις έχουν κερδίσει: ο Λιούις Χάμιλτον (έξι φορές), ο Φερνάντο Αλόνσο (δύο φορές) και ο Μαξ Φερστάπεν (μία φορά). Ο Χάμιλτον έχει επίσης έξι pole positions. Η Mercedes μετρά έξι νίκες στο κινεζικό Grand Prix, η Ferrari τέσσερις, ενώ η Red Bull έχει κερδίσει τρεις φορές. Μάλιστα, το 2009, ο Σεμπάστιαν Φέτελ έδωσε την πρώτη νίκη στην αυστριακή ομάδα. Στην πίστα της Σαγκάης, ο άτυχος Μίχαελ Σουμάχερ πέτυχε την τελευταία του νίκη το 2006, αριθμώντας συνολικά 91 νίκες στην καριέρα του.