Επιμένουν στα ειδικευμένα καταστήματα τροφίμων οι Ελληνες
Λιγότερο από το 50% των πωλήσεων στο λιανεμπόριο τροφίμων αντιπροσωπεύουν οι οργανωμένες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, και αυτό παρά την σημαντική αύξηση κατά 15% που σημείωσαν οι πωλήσεις τους το 2016. Οι μικρές επιχειρήσεις τροφίμων αν και έχουν υποστεί έντονα τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης συνεχίζουν να αντέχουν και μάλιστα το ποσοστό τους στην Ελλάδα ξεπερνά […]
![Επιμένουν στα ειδικευμένα καταστήματα τροφίμων οι Ελληνες](https://www.tanea.gr/wp-content/uploads/2017/12/1495969_h1590732-1024x682.jpg)