Οι Πανελλαδικές και η ανάγκη αλλαγών στα ΑΕΙ
Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ανέδειξε, μεταξύ των άλλων, τα ακόλουθα σημαντικά ζητήματα: α) μεγάλος αριθμός υποψηφίων (περίπου το 30%) εισάγονται σε πανεπιστημιακά τμήματα παρόλο που οι βαθμολογικές επιδόσεις τους είναι κατώτερες της βαθμολογικής βάσης, β) μεγάλος αριθμός πανεπιστημιακών τμημάτων (περίπου το 35%) έχουν βάση εισαγωγής χαμηλότερη […]