Έντυπη Έκδοση
Μοχλεύοντας δεδομένα για το δημόσιο καλό
Η ψηφιακή εποχή έχει διδάξει τις επιχειρήσεις να βλέπουν τους ανθρώπους ως άτομα και όχι απλώς ως μέλη ορισμένων δημογραφικών ομάδων. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, λαμβάνουμε εξατομικευμένες διαφημίσεις με βάση προηγούμενες διαφημίσεις, την τρέχουσα τοποθεσία μας και τις αγοραστικές μας συνήθειες. Το τεράστιο ψηφιακό μας αποτύπωμα επιτρέπει στις εταιρείες να γνωρίζουν με ακρίβεια πόσο αποτελεσματικές […]