Τα ολιγοπώλια και τι σημαίνουν για τον καταναλωτή
Οι εξαγορές και συγχωνεύσεις που παρατηρούνται σε διάφορες αγορές καταναλωτικών αγαθών αυξάνουν την κλαδική συγκέντρωση. Η συγκέντρωση των αγορών σε πολύ λίγες, πολύ μεγάλες επιχειρήσεις δημιουργεί ολιγοπωλιακές συνθήκες όπου κυριαρχεί ένας μικρός μονοψήφιος αριθμός εταιρειών. Η διαδικασία αυτή φαίνεται να επιταχύνεται από την ενεργειακή κρίση και τον πληθωρισμό, καθώς το δύσκολο περιβάλλον ευνοεί τα μεγαλύτερα […]