Έντυπη Έκδοση
Περί ποικιλίας και άλλων δαιμονίων (στο σουπερμάρκετ)
Διαχρονικά, ένα από τα σταθερότερα ευρήματα συμπεριφοράς καταναλωτή ήταν η προτίμησή του για αλυσίδες σουπερμάρκετ που προσέφεραν ποικιλία. Ετσι, οι αλυσίδες επένδυαν αναλόγως. Για παράδειγμα, η κατηγορία σοκολάτας περιείχε κωδικούς που όχι μόνο κάλυπταν τα κεντρικά χαρακτηριστικά της (δηλ. γάλακτος, υγείας, λευκή), αλλά αντιπροσώπευαν και πολυάριθμες εξειδικευμένες παραλλαγές εντός κάθε χαρακτηριστικού (π.χ. περιεκτικότητες κακάου, γεμίσεις […]