Έντυπη Έκδοση
Ενας σχεδόν καθαρτικός μοντερνισμός
Και ξαφνικά η ταινία της Σαντάλ Ακερμάν «Ζαν Ντιλμάν» από ανήλιαγες αίθουσες ευρωπαϊκών κινηματογραφικών λεσχών, όπου συνωστίζονται στον μικρόκοσμό τους σεσημασμένοι σινεπόντικες, ήρθε στο «φως της μέρας», εφόσον ανακηρύχθηκε η «καλύτερη ταινία όλων των εποχών» από έγκριτο αγγλόφωνο περιοδικό – ούτε καν από τα Καγιέ ντι σινεμά δηλαδή. Αυτές οι ανακηρύξεις είναι κάτι σύνηθες στο κινηματογραφικό […]