Θα μπορούσε να έχει τίτλο «Τα μεγάλα έργα στη βιτρίνα» αυτός ο εναλλακτικός και απόλυτα οικονομικός τρόπος διαφήμισης. Το Εθνικό Θέατρο έβαλε στις προθήκες του πολυκαταστήματος Αττικα στο κέντρο της Αθήνας δυο χαρακτηριστικά κοστούμια από τις μεγάλες και πολύ πετυχημένες παραγωγές του φετινού καλοκαιριού: τον «Πλούτο» του Αριστοφάνη σε σκηνοθεσία Νικίτα Μιλιβόγεβιτς και την «Ηλέκτρα» του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία του Θάνου Παπακωνσταντίνου (η οποία πέτυχε το μοναδικό sold out φέτος στο αργολικό θέατρο). Ετσι, το κουστούμι που φόρεσε ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος στον «Πλούτο» με το άχυρο παρά πόδα μπήκε στη μία βιτρίνα, ενώ η άλλη κοσμείται από το λευκό φόρεμα της Αλεξίας Καλτσίκη – λερωμένο με άργιλο που δημιουργεί το εφέ της λάσπης. Τις δύο βιτρίνες επιμελήθηκαν οι σκηνογράφοι των παραστάσεων Κένι ΜακΛέλαν και Νίκη Ψυχούλη αντίστοιχα. Η ιδέα της πρωτότυπης και ανέξοδης διαφήμισης ανήκει στη Σάσα Παπαχρηστοπούλου, σύμβουλο επικοινωνίας του Εθνικού Θεάτρου. «Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνονται συνεργίες με άλλους τομείς – ιδιωτικούς και δημόσιους – προκειμένου να εξασφαλιστεί η δωρεάν και καλαίσθητη προβολή» εξηγεί η Σάσα Παπαχρηστοπούλου. Οι παραγωγές του Εθνικού μπαίνουν από το 2001 με μόνιμες προθήκες και ηχητικά μηνύματα στο μετρό της Αθήνας, σε  πολυκαταστήματα, τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, στους συρμούς του μετρό, του τραμ και του ηλεκτρικού κ.α.