Ο Μάικ Εκχάους και η Ζόε Λάτα ξεκίνησαν το 2011 να αναμειγνύουν τις δημιουργικές ανησυχίες τους και να μετατρέπουν σε μόδα μία ποικιλία ανομοιογενών υλικών με βάση την εκπαίδευσή τους στη γλυπτική και τα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα. Οι συνεργασία τους φέρνει και άλλους δημιουργούς, καλλιτέχνες, αρχιτέκτονες, γραφίστες, μουσικούς, κινηματογραφιστές από τη Νέα Υόρκη και το Λος Αντζελες στην ετοιμασία των συλλογών τους. Ο Eckhaus και η Latta υποστήριξαν αναδυόμενες περιπτώσεις δημιουργίας χρησιμοποιώντας την κοινωνική τους δικτύωση στα ιντερνετικά μέσα, δημιουργώντας παράλληλα μια ενοχλητική ετικέτα που αντικατοπτρίζει τη σύγχρονη στιγμή. Η δουλειά τους τόσο ελκυστική όσο και παράξενη, θεωρήθηκε αξιόλογη για να εκτεθεί στο μουσείο. Και μάλιστα στο Μουσείο Αμερικανικής Τέχνης Γουίτνεϊ , όπου η έκθεση «Possessed» μετατοπίζει την ιδέα της καλλιτεχνικής εγκατάστασης προς τις ανάγκες ενός προσωρινού πωλητηρίου με συλλεκτικά είδη τέχνης.
Το ντιζάιν στα ρούχα των Eckhaus Latta δείχνει ότι παραμένουν ανοιχτά στην ερμηνεία από τον χρήστη τους. Προορίζονται να ενσωματωθούν με τα κομμάτια της γκαρνταρόμπας κάποιου/κάποιας, ώστε να αντικατοπτρίζει το ύφος και την ταυτότητα του κατόχου τους. Ορισμένα τοπ και φορέματα έχουν σχεδιαστεί για συγκεκριμένο φύλο. Ωστόσο οι απόψεις των σχεδιαστών σχετικά με τη σεξουαλικότητα και το φύλο κλίνουν προ τη ρευστή ταυτότητα αντί για τους αυστηρά δυαδικούς προσδιορισμούς. Οι σχεδιαστές επιτρέπουν στα ρούχα τους να συμμετέχουν στη δημιουργική σύνθεση προσωπικότητας εκείνων που τα συνδυάζουν. Ετσι, T-shirts, πλεκτά πουλόβερ και γιούνισεξ τζιν φοριούνται με το αγαπημένο πολύχρωμο μάλλινο παλτό ή τη στενή ίσια φούστα, σύμφωνα με το βλέμμα του χρήστη. Και όχι με τον τρόπο που υπαγορεύει το πιο ασφυκτικό, καθολικό ύφος των άλλων σύγχρονων συλλογών με ισχυρά λογότυπα στο σημερινό streetwear. Η ομάδα των Eckhaus Latta και των φίλων συνεργατών τους επιλέγουν να πειραματιστούν στις επεξεργασίες για να δώσουν στα ρούχα τους έναν χαρακτήρα μοναδικού κομματιού. Εχουν εφαρμόσει σκουριά σε ντένιμ παντελόνια και γιλέκα, χρησιμοποιούν διάφανα υφάσματα – τα οποία αποκαλούν «ρευστά» – για φορέματα και μπλούζες. Και δημιουργούν περίτεχνα μοναδικά κομμάτια, όπως το ελαφρύ παλτό που έφτιαξαν με βάση ένα κάλυμμα που βρήκαν και το μετέτρεψαν σε ρούχο αφού βύθισαν το πλεκτό ιταλικό μοχέρ μέσα σε ακρυλικό χρώμα.
Η δουλειά τους μιλά για την ευρύτερη αντίληψή τους για την ταυτότητα, την οποία βλέπουν ως μεταβλητή και σε μεγάλο βαθμό προσδιορισμένη από τον εαυτό του καθενός. Μέσα από τα ρούχα τους επιδιώκουν να ανοίξουν την έννοια της μόδας, αναζητώντας τις νέες μορφές αυθεντικότητας στο ντύσιμο των σύγχρονων ανθρώπων. Η Ζόε Λάτα το εξηγεί στο περιοδικό «Vestoj»: «Νομίζω ότι ο πελάτης του Eckhaus Latta ταυτίζεται με την προσπάθειά μας να προσφέρουμε μια εναλλακτική λύση στα τυποποιημένα πρότυπα ομορφιάς, μεγέθους, φύλου και φυλής».
Το 2017, το ντουέτο Eckhaus Latta ανέλαβε το περιεχόμενο στο τεύχος αριθ. 19 του περιοδικού «A Magazine Curated By», ένα εξαμηνιαίο έντυπο που προσκαλεί έναν διαφορετικό σχεδιαστή να «επεξεργαστεί» ένα θέμα. Η ύλη τους περιείχε την ειλικρίνεια, το χιούμορ και τη φιλοδοξία των δύο σχεδιαστών να ασχοληθούν κριτικά με τον σύγχρονο κόσμο της τέχνης και τη βιομηχανία της μόδας.
Η έκθεση «Possessed», στο Μουσείο Γουίτνεϊ, είναι ένα βήμα πιο μπροστά: κοιτάζει τη μόδα μέσα από το πρίσμα του τρόπου που παράγονται και χειραγωγούνται οι συναισθηματικές συνδέσεις της επιθυμίας, της αποπλάνησης, της έλξης, χάρη στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.