Μπορεί ο Χάμιλτον, ο Φέτελ και τα άλλα παιδιά της Formula 1 να ετοιμάζονται, μετά τις μίνι καλοκαιρινές διακοπές τους, για το ελβετικό γκραν πρι στις 26 Αυγούστου, όμως οι μεταγραφές είναι στο φόρτε τους και ήδη τα πρώτα αλισβερίσια έχουν γίνει. Πάντως, δύο μεγάλες ομάδες, η Ferrari και η Red Bull, δεν έχουν ανακοινώσει ακόμη τον δεύτερο οδηγό τους, ενώ μέσα στον Αύγουστο αλλά και τον Σεπτέμβριο θα έχει ολοκληρωθεί το παζλ των πιλότων που θα οδηγούν τα μονοθέσια των 20 ομάδων για το επόμενο πρωτάθλημα. Σαφώς η περσινή πρωταθλήτρια ομάδα, η Mercedes-Benz, συνεχίζει με το ίδιο αχτύπητο δίδυμο, τον Λιούις Χάμιλτον και τον Βάλτερι Μπότας, με τον πρώτο να είναι και πρωτοπόρος στη βαθμολογία – όπως και η ομάδα του. Ο Χάμιλτον, που πριν από λίγες ημέρες πέρασε και από τη χώρα μας και τον αγαπημένο του προορισμό, τη Μύκονο, έχει υπογράψει διετές συμβόλαιο, ενώ ο Μπότας έχει πάρει υποσχετική από τη γερμανική ομάδα να παραμείνει για άλλον έναν χρόνο. Στη δεύτερη μεγάλη ομάδα της χρονιάς, τη Ferrari, ο Σεμπάστιαν Φέτελ μένει ακλόνητος στη θέση του, μιας και έχει ένα πολύ δυνατό συμβόλαιο με την ιταλική ομάδα, ενώ αναπάντητο παραμένει το ερώτημα αν τελικά θα μείνει στους «τιφόζι» ο Κίμι Ράικονεν ή θα αντικατασταθεί – όπως φημολογείται – από τον Σαρλ Λεκλέρ της Alfa Romeo – Sauber. Πάντως, ιταλικά Μέσα αναφέρουν ότι η Ferrari είναι έτοιμη να υπογράψει διετές συμβόλαιο με τον Κίμι Ράικονεν και να παραμείνει στη θέση του. Mια πολύ καλή θέση που θα μείνει κενή από την επόμενη χρονιά είναι αυτή για το δεύτερο μονοθέσιο της Red Bull, μετά την αποχώρηση του Ντάνιελ Ρικιάρντο, ο οποίος «τράβηξε» για τη Renault. Στη Renault, μαζί με τον νεοπροσληφθέντα Ντάνιελ Ρικιάρντο, από το 2019 θα συνεχίσει να οδηγεί ο Νίκο Χούλκενμπεργκ. Η Haas έχει ανοιχτές και τις δύο θέσεις στα μονοθέσιά της, με πολλούς οδηγούς να γλυκοκοιτάζουν το νέο εργασιακό περιβάλλον της αμερικανικής ομάδας, που φαίνεται να δίνει αρκετά, αρκεί να ξαναστήσει το αγωνιστικό της δίδυμο. Στη Force India το πλαίσιο κινείται πλέον σε κλειστό οικογενειακό κύκλο. Τα σενάρια που ήθελαν τον μεγάλο καναδό επιχειρηματία Λόρενς Στρολ, και πατέρα του Λανς Στρολ που ήδη τρέχει στην ομάδα Williams να αγοράζει την ινδική ομάδα, επιβεβαιώθηκαν. Η Force India φαίνεται ότι σώθηκε, με τον νέο επενδυτή – και μαζί με άλλους πέντε επιχειρηματίες – να εξασφαλίζουν στην ινδική ομάδα την παραμονή της στην Formula 1. Ο μεγαλοεπενδυτής εγγυήθηκε ότι και οι 405 εργαζόμενοι της ομάδας θα διατηρήσουν τις θέσεις τους. Επίσης, ο Στρολ επεσήμανε ότι θα εξοφληθούν και όλα τα χρέη που είχαν πνίξει τα τελευταία χρόνια την Force India. Ετσι, θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι ο 19χρονος οδηγός θα μεταφερθεί από την επόμενη σεζόν στην ομάδα του πατέρα του. Αλλαγές στο ρόστερ των ομάδων αναμένουμε και σε άλλες δύο ομάδες, την Alfa Romeo και την Τoro Rosso.
Κάρλος Σάινθ Jr
Η αποχώρηση της χρονιάς αφορά τον πιο ακριβοπληρωμένο οδηγό στη Formula 1, τον Φερνάντο Αλόνσο, που θα τρέχει έως το τέλος της σεζόν με τη McLaren. Ο ισπανός οδηγός μπορεί πέρσι να υπέγραψε ένα αξιοζήλευτο συμβόλαιο – που του αποφέρει κάτι παραπάνω από 35 εκατομμύρια ευρώ ετησίως – όμως την προηγούμενη εβδομάδα ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής αποφάσισε να εγκαταλείψει το πιο γρήγορο μηχανοκίνητο πρωτάθλημα στον κόσμο, έπειτα από 17 χρόνια στα γκραν πρι. Ο αντικαταστάτης του στη McLaren ήδη βρέθηκε. Είναι ο Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ, που δηλώνει και φανατικός οπαδός της ομάδας από τα παιδικά του χρόνια!