Θετικά αποτιμάται από την ελληνική κοινότητα των βίγκαν η απήχηση της καμπάνιας κατά της κρεατοφαγίας (με παραστατικές αφίσες με αγελάδες, κατσικάκια και ψάρια) μέσα στα βαγόνια του μετρό. Η «εκστρατεία ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για τον βιγκανισμό» τρέχει εδώ και περίπου δύο εβδομάδες και έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, ωστόσο, σύμφωνα με τους εμπνευστές της από την ομάδα Greek Vegans, «η ανταπόκριση του κόσμου είναι μεγάλη και δείχνει ότι υπάρχει ενδιαφέρον για ζητήματα διατροφής. Αρα ελπίζουμε ότι αυτή η καμπάνια θα αποτελέσει αφετηρία για περαιτέρω προβληματισμό». Τα μηνύματα των βίγκαν πάντως έχουν εξαγριώσει, μεταξύ άλλων, κρεοπώλες και κτηνοτρόφους, οι οποίοι καταγγέλλουν στοχοποίηση της κατανάλωσης κρέατος και γαλακτοκομικών προϊόντων αλλά και κατηγορούν την Αττικό Μετρό για την παραχώρηση διαφημιστικού χώρου στη συγκεκριμένη ακτιβιστική ομάδα.

«Δες ποιον έφαγες σήμερα», «Για κάθε ποτήρι γάλα, μια μητέρα χάνει το μωρό της», «Κάποιες κραυγές δεν ακούγονται ποτέ», «Σταματώντας να τρως ζωικά, σώζεις μέχρι 300 ζώα τον χρόνο», «Ο εγκλεισμός δεν είναι θέαμα, είναι βασανισμός» είναι μερικά από τα σλόγκαν στις αφίσες που επικολλήθηκαν στους υαλοπίνακες ενός συρμού.

Η καμπάνια κόστους περίπου 7.500 ευρώ καλύφθηκε οικονομικά σε μεγάλο βαθμό από εκατοντάδες πολίτες από την Ελλάδα, την Κύπρο κ.α., οι οποίοι, σύμφωνα με τους διοργανωτές, συνέδραμαν στη διαδικτυακή χρηματοδότηση (crowdfunding): «Στόχος μας δεν είναι να σοκάρουμε, αλλά να ευαισθητοποιήσουμε και να παρακινήσουμε τον κόσμο να μάθει περισσότερα για το πόση βία κρύβεται στο πιάτο του. Οι εικόνες άλλωστε δεν είναι σοκαριστικές και η καμπάνια είναι εμπνευσμένη από αντίστοιχες δράσεις στα μέσα μεταφοράς του εξωτερικού».

Για ξεκάθαρη δυσφήμηση ενός ολόκληρου κλάδου έκανε λόγο η Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Κρέατος, η οποία επιτέθηκε ευθέως και στην Αττικό Μετρό υποστηρίζοντας ότι «παίρνει σαφή θέση» και «εμφανίζεται να συντάσσεται και να επικροτεί επιστημονικά αστήρικτες απόψεις ακτιβιστικών ομάδων που δυσφημούν έναν τομέα με τεράστια συμβολή στην ελληνική οικονομία. Εναν τομέα που περιλαμβάνει όλη την αλυσίδα η οποία ξεκινά από την παραγωγή και την εμπορία ζώντων ζώων και φτάνει μέχρι την επεξεργασία, μεταποίηση και κατανάλωση κρέατος και γαλακτοκομικών προϊόντων (…). Είναι απορίας άξιον πώς ένας κρατικός φορέας δίνει βήμα σε ομάδες χωρίς θεσμικό χαρακτήρα, οι οποίες θέλουν να επιβάλουν με ακτιβισμό μια προσωπική τους διατροφική επιλογή».

Η συγκεκριμένη καμπάνια αναμένεται να ολοκληρωθεί στις 6 Οκτωβρίου, ενώ το επόμενο μεγάλο ραντεβού των βίγκαν προγραμματίζεται για την Κυριακή 7 Οκτωβρίου, στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, όπου θα πραγματοποιηθεί το 3ο Vegan Life Festival με ομιλίες, workshops, έκθεση με προϊόντα κ.λπ.