Η σχέση ενός ζεύγους λεσβιών μεγάλης ηλικίας και του κοινωνικού τους κύκλου, όπως αποτυπώνεται στην ταινία «Οι κληρονόμοι» (φωτογραφία), έδωσε τη Χρυσή Αθηνά του Διεθνούς Διαγωνιστικού στον Μαρσέλο Μαρτινέσι, στις Νύχτες Πρεμιέρας. Το Βραβείο Σκηνοθεσίας της Πόλης των Αθηνών απέσπασε αντίστοιχα η «Ληστεία στο μουσείο» του Αλόνσο Ρουιθπαλάθιος, ενώ το Βραβείο Σεναρίου απονεμήθηκε στους Κλέμενς Μέγερ και Τόμας Στούμπερ για την ταινία «Στους διαδρόμους». Η ίδια ταινία κέρδισε και το Βραβείο της Πανελλήνιας Ενωσης Κριτικών Κινηματογράφου. Στο τμήμα των ντοκιμαντέρ, τη Χρυσή Αθηνά απέσπασε το «Μια γυναίκα αιχμάλωτη» της Μπερναντέτ Τούζα – Ρίτερ, ενώ Ειδική Μνεία μοιράστηκαν το «Μπίσμπι 1917» του Ρόμπερτ Γκριν και «Η σχεδία» του Μάρκους Λίντεν.

Στις ελληνικές παραγωγές μικρού μήκους, «πρωταθλήτρια» αναδείχθηκε η Ζακλίν Λέντζου με το Α’ Βραβείο Καλύτερης Ταινίας για το «Εκτορας Μαλό: η τελευταία μέρα της χρονιάς», ενώ για την ίδια ταινία η Σοφία Κόκκαλη κέρδισε το Βραβείο Γυναικείου Ρόλου (μαζί με το «Οταν ήμουν στο λύκειο, ήμουν ερωτευμένος με την Αννα» της Ελένης Μητροπούλου). Το Βραβείο Ανδρικού Ρόλου κέρδισε ο Ανδρέας Κωνσταντίνου για το «Η σιγή των ψαριών όταν πεθαίνουν» του Βασίλη Κεκάτου, το Βραβείο Πρωτοεμφανιζόμενου Σκηνοθέτη η Λία Τσάλτα για το «Δάσος», το Βραβείο Σεναρίου οι Νικολέτα Λεούση και Βαγγέλης Σέρφας για το «37 μέρες» και το Βραβείο Σκηνοθεσίας ο Κωστής Χαραμουντάνης για το «Κιόκου πριν έρθει το καλοκαίρι».