Μπορεί τα βλέμματα όσων αγαπούν την ελληνική τέχνη να έπεσαν στα έργα του Γιάννη Τσαρούχη που εκτέθηκαν πλάι σε εκείνα των Χένρι Μουρ, Τζόρτζιο Μοράντι και Λούσιαν Φρόιντ και να ένιωσαν ικανοποίηση από τη θέση και την αναγνώριση που τους επιφυλάχθηκε στο διεθνές στερέωμα και στο πλαίσιο της λονδρέζικης φουάρ Frieze, η οποία συγκέντρωσε το ενδιαφέρον της παγκόσμιας εικαστικής σκηνής τις προηγούμενες ημέρες. Ωστόσο στο επίκεντρο των συζητήσεων βρέθηκε ο Χαρούν Μιζρά και οι «μαϊμού» τσάντες και πορτοφόλια γνωστού οίκου πολυτελών ειδών που παρουσίασε στη φουάρ. Ο λόγος που ο γνωστός εικαστικός αποφάσισε να εκθέσει τα πλαστά αυτά είδη είναι για να διαμαρτυρηθεί επειδή ο οίκος αντέγραψε τα γλυπτά του που ενεργοποιούνται με ηλιακή ενέργεια για να κοσμήσει τις βιτρίνες του. Αν και πίσω από τον οίκο βρίσκεται ένας από τους μεγαλύτερους μαικήνες της εποχής μας, δεν αγόρασε τα έργα του καλλιτέχνη, αλλά προτίμησε να δημιουργήσει φτηνά αντίγραφά τους. Αν και ο γνωστός για τις γλυπτικές του εγκαταστάσεις εικαστικός δήλωσε κολακευμένος για την προτίμηση, ταυτοχρόνως θεώρησε εαυτόν θύμα εκμετάλλευσης και θέλησε να αντιδράσει. Και περιμένει να δει ποια θα είναι η επόμενη κίνηση του οίκου, ο οποίος δηλώνει μηδενική ανοχή σε θέματα αντιγραφής, ενώ διαθέτει και δικό του ίδρυμα τέχνης.