Οι γυναίκες με τις πανύψηλες γόβες των Roger Vivier και Brian Atwood, κρατούσαν σφιχτά από το χέρι τα παιδιά τους. Εκείνα σήκωναν ψηλά τα κεφάλια τους για να κοιτάξουν τους δεινόσαυρους, οι οποίοι ξεπερνούσαν τα έξι μέτρα ύψος. Το επτάχρονο κορίτσι σήκωνε το χέρι του ψηλά προσπαθώντας να αγγίξει τις τεράστιες αυτές «φιγούρες» μέσα στο θεματικό πάρκο. Το αγόρι με τα χρυσόξανθα μαλλιά έκρυψε το πρόσωπό του στις πτυχές από το μπουκλέ ταγέρ της μητέρας του. Φαινόταν να νιώθει έντονο φόβο, έτσι όπως επάνω του έπεφτε βαριά η σκιά των δεινοσαύρων.
Η βόλτα στο Μαρούσι, η οποία είχε εκπαιδευτικό αλλά και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, συνεχιζόταν. Τα παιδιά κάποια στιγμή θέλησαν να ξεφύγουν από τον σφιχτό εναγκαλισμό των μαμάδων τους. Υπήρχαν όμως ακριβώς πίσω οι θηριώδεις αγριωποί bodyguards, οι οποίοι «φρόντιζαν» να επαναφέρουν τους άτακτους βλαστούς των δύο πολύ γνωστών οικογενειών της Αθήνας στην τάξη. Ακολουθούσα βαριεστημένα στενή μου φίλη και τα παιδιά της στο πραγματικά εντυπωσιακό θεματικό πάρκο. Παρατήρησα ότι το μπουκλέ Chanel ταγέρ συνόδευε μία από τις τελευταίες τσάντες του εμβληματικού γαλλικού οίκου. Πλησίασα πιο κοντά στη γυναίκα με τα μακριά ξανθά μαλλιά. Κατάλαβα αμέσως ότι η συγκεκριμένη τσάντα Chanel ήταν αυθεντική, αξίας χιλιάδων ευρώ.
Μαϊμούδες και… εμμονές
Το αστραφτερό παιχνίδι της γνησιότητας. Τσάντες Chanel, Dior, Hermes, Louis Vuitton, Balenciaga, Valentino, Prada, με κάρτες αυθεντικότητας στο εσωτερικό τους και αστρονομικές πολλές φορές τιμές. Η σύζυγος ισχυρού πλοιοκτήτη έχει πραγματικό πάθος με τις τσάντες. Ξοδεύει σε ετήσια βάση, μυθικά ποσά με σκοπό να αποκτήσει τα πλέον σπάνια, συλλεκτικά μοντέλα. Φροντίζει πάντα άλλωστε να «επιδεικνύει» τις κάρτες γνησιότητας, οι οποίες μοιάζουν με τις πιστωτικές. Η στενή της φίλη, η οποία είναι παντρεμένη με έναν από τους σημαντικότερους βιομηχάνους της χώρας μας, ταξιδεύει απαραίτητα μια φορά τον μήνα, στην Κωνσταντινούπολη, με σκοπό να επισκεφθεί το περίφημο μαγαζί του Morris. Ο δαιμόνιος έμπορος με το παγκοσμίου φήμης τεράστιο κατάστημα πώλησης τσαντών – μαϊμού, έχει δηλώσει άλλωστε ότι οι Ελληνίδες είναι οι καλύτερες πελάτισσές του.
Οι ναοί του shopping
Το κατάστημα του Morris είναι το γνωστότερο διεθνώς σε απομιμήσεις τσαντών. Τα ράφια του είναι γεμάτα με μαϊμούδες. Ακριβές, δερμάτινες τσάντες, με «ιδιαίτερη αδυναμία» στις Louis Vuitton, Hermes, Burberry. Αρκετές από τις συζύγους ισχυρών οικονομικών παραγόντων της χώρας μας επιλέγουν τον priveé χώρο του καταστήματος. Ετσι ώστε να μην υπάρχουν αδιάκριτα μάτια γύρω τους. Προσωπικά πιστεύω ότι μια πραγματικά elegant γυναίκα, η οποία έχει τα μυαλά στο κεφάλι της και διάγει ένα αξιοπρεπές life style, είναι καλύτερα να αγοράσει μια – δυο αυθεντικές τσάντες, από το να «μαζεύει» τις μαϊμούδες στα τσουβάλια. Η επίσκεψη άλλωστε στο κατάστημα της Chanel – ένα μοναδικό αρχιτεκτονικό δημιούργημα του κορυφαίου Peter Marino, όπως και τα άλλα στο Λονδίνο, το Μαϊάμι κ.λπ. – αποτελεί μοναδική εμπειρία.
Σημαντικά deals, Ρενουάρ και Lamborghini
Επιλέγω τα κτίρια της Chanel στο Beverly Hills και στο Los Angeles, επειδή τα θεωρώ λιγότερο «βαριά» και απόμακρα. Είναι περισσότερο διασκεδαστικά και παιχνιδιάρικα, έτσι όπως αντικρίζεις την Τζούλια Ρόμπερτς να «τσεκάρει» τσάντες και παπούτσια ή τον Τζάστιν Τιμπερλέικ και την Τζέσικα Μπίελ να συζητούν με τους πωλητές, λίγο πριν προχωρήσουν σε αγορές χιλιάδων δολαρίων. Στην Κωνσταντινούπολη, πάντως, γίνονται, παρά τη μεγάλη οικονομική κρίση και τα προβλήματα γύρω από την πτώση της τουρκικής λίρας, εξαιρετικά deals. Συμφωνίες γύρω από αγορές κοσμημάτων (βλέπε τα δημοφιλή σε λίγους και εκλεκτούς ρουμπινοφόρα μπιζού με την υπογραφή Humphrey Butler) ή έργων τέχνης. Ενας Ρενουάρ, ο οποίος κάποτε αποτελούσε μέρος εμβληματικής συλλογής, πουλήθηκε όσο μια Lamborghini Centenario.
Χειμερινό resort στη Μύκονο
Η διαδρομή Κωνσταντινούπολη – Μύκονος, με μια μικρή στάση στην Αθήνα, είναι αρκετά δημοφιλής. Γνωστός επιχειρηματίας, ο οποίος βρέθηκε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στη Μύκονο, παρακολουθούσε τα ξενοδοχεία, ταβέρνες και εστιατόρια να κλείνουν τα ένα μετά το άλλο για τη χειμερινή σεζόν. Ο άνδρας επέμενε ότι πρέπει απαραίτητα να κατασκευαστεί στο νησί χειμερινό resort. Μια πολυτελής ξενοδοχειακή μονάδα, η οποία να διαθέτει όλα εκείνα τα απαραίτητα στοιχεία και ανέσεις, με σκοπό την προσέλκυση χειμερινού τουρισμού. Ο επιχειρηματίας ανέφερε χαρακτηριστικά ότι φίλος του σαουδάραβας πρίγκιπας ταξιδεύει απαραίτητα μία φορά τον μήνα στη Μύκονο, ακόμα τους χειμερινούς μήνες. Αναγκάζεται να νοικιάζει κάποια πολυτελή βίλα για τη διαμονή του. Μήπως κάποιος σοβαρός businessman πρέπει να προχωρήσει σε μια έξυπνη κίνηση, που να έχει σχέση με τον χρυσοφόρο Mykonian τουρισμό;