Στην Ελλάδα βιομηχανία μόδας δεν υπάρχει. Ωστόσο είναι γεγονός ότι η ελληνική τηλεόραση μείωσε το ενδιαφέρον της για παραγωγές κουζίνας των σεφ και απέκτησε τέσσερα ριάλιτι προγράμματα και ένα είδος ντοκιμαντέρ με περιεχόμενο  πρόσωπα από το περιβάλλον της ελληνικής μόδας. Επίσης η διοργάνωση μόδας AXDW συνεχίζει και αυτό το Σαββατοκύριακο να προσελκύει θεατές στο Ζάππειο, σε μια προσπάθεια να συνδυάσει την εμπορική φουάρ με την εγχώρια σχεδιαστική αναζήτηση. Ενώ μια μικρής διάρκειας έκθεση στον χώρο Κανάρη 4 είναι αφιερωμένη στο Maison Faliacos, στην ιστορία του δημιουργού Κώστα Φαλιάκου και των συνεχιστών του Χρήστου Πετρίδη και Βενέδικτου Αντύπα. Οι οποίοι μάλιστα εμπλουτίζουν το εκθεσιακό τους εγχείρημα και με δύο εργαστήρια τεχνικών υψηλής ραπτικής για σπουδαστές σχεδίου μόδας της σχολής Pansik.
Η ιστορία της ελληνικής μόδας γράφεται λοιπόν αποσπασματικά και χωρίς συντονισμό προθέσεων. Το Πελοποννησιακό Λαογραφικό Ιδρυμα και οι ενδυμασιολογικές, όπως τις αποκαλεί, εκδηλώσεις του επιχειρούν μια οπτική καταγραφή της δουλειάς των ελλήνων δημιουργών εκθέτοντας τμήματα του αρχείου τους ή οργανώνοντας μαζί τους σύντομες εκθέσεις στην Κανάρη 4. Στο πλαίσιο αυτό εκτίθενται έως και αύριο φορέματα υψηλής ραπτικής από όλα τα χρόνια της ιστορίας του οίκου Φαλιάκου. Μαζί με πρωτόλεια σχέδια, φωτογραφίες και αρχειακό υλικό, θα αφηγηθούν τα ίχνη του Κώστα Φαλιάκου, βασικού σχεδιαστή στο παριζιάνικο ατελιέ υψηλής ραπτικής του γάλλου μετρ Πιερ Μπαλμέν. Ο οποίος άνοιξε αργότερα τον δικό του οίκο στην Αθήνα αποκτώντας φήμη με τις εξαιρετικές τεχνικές χειροτεχνίας και ιδιαίτερα με τα σχέδια των κεντημάτων που προσέθετε στις  ξεχωριστές δημιουργίες του. Ο εκθεσιακός χώρος, μετά το μάθημα για την τεχνική του μουλάζ πάνω σε κούκλα για το πώς «πλάθεται» ένα ρούχο, φιλοξενεί σήμερα από τις 15.00 έως τις 17.00 το εργαστήριο που παραδίδει ο Βενέδικτος Αντύπας για τη διαδικασία δημιουργίας μιας συλλογής πρετ α πορτέ, μεταδίδοντας τον ρυθμό τού ατελιέ σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν έστω και αποσπασματικά την εμπειρία του ενδύματος.
Οι ώρες μαθητείας σε ένα αληθινό ατελιέ ραπτικής είναι πολύ περισσότερες από τον τηλεοπτικό χρόνο των συμπυκνωμένων πλάνων που ξεκίνησε να δείχνει το «Project Runway». Ωστόσο είναι το ριάλιτι που στη σύλληψή του αγγίζει την πραγματικότητα μιας ετοιμασίας που απαιτεί σχεδιαστικές ικανότητες σε συνδυασμό με γνώσεις χειροτεχνίας.
Ωστόσο, αν επιχειρήσουμε να δώσουμε σημασία προτεραιότητας στα παράλληλα συμβάντα της Αθήνας (Κανάρη 4 και  Ζάππειο) και στις τρέχουσες τηλεοπτικές εκπομπές «Project Runway» (Open), «My Style Rocks» (ΣKAΪ), «Greece’s Next Top Model», «Shopping Star» (και τα δύο στο Star) και «Ιστορίες Μόδας» (ΕΡΤ1), θα  εντοπίσουμε ποια είναι η  σημασία της μόδας στη σύγχρονη πραγματικότητα αλλά και στο φαντασιακό επίπεδο του κοινού που τα παρακολουθεί, τα ποθεί και πειραματίζεται με τις προοπτικές τους: όλοι μιλάνε για τη μόδα, πολλοί θεωρούν ότι τη φοράνε, λίγοι όμως μπορούν να τη δημιουργούν.