To 2025 εκατομμύρια οδηγοί θα χρησιμοποιούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για τις μετακινήσεις τους στις πόλεις αλλά και για ταξίδια. Ερευνα της UBS αναφέρει ότι ένα στα έξι καινούργια αυτοκίνητα που θα πωλούνται τα επόμενα χρόνια θα είναι ηλεκτρικό. Επίσης, τα επόμενα χρόνια τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα γίνονται όλο και πιο προσιτά, ενώ θα υπάρχουν εκατοντάδες επιλογές σε μοντέλα και εκδόσεις, σχεδόν από όλες τις ευρωπαϊκές – και μη – αυτοκινητοβιομηχανίες. Ολα αυτά αρκεί να έχουν επιλυθεί τα προβλήματα που αφορούν τον χρόνο φόρτισης και την αυτονομία των μπαταριών. Σήμερα, η Mercedes-Benz, που έχει βάλει στόχο η γκάμα της να περιλαμβάνει πάνω από 130 ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα έως το 2022, δίνει ιδιαίτερη βάση στις ανάγκες που θα αυξηθούν ραγδαία στον τομέα των μπαταριών. Με τις εκτιμήσεις των στελεχών της να αναφέρουν ότι το 2025 το 15%-20% των μοντέλων που θα πουλά θα είναι EV κάποιας μορφής, τα εργοστάσια κατασκευής μπαταριών είναι υπ’ ατμόν. Ηδη η γερμανική φίρμα έχει έτοιμο το νέο εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών στο Καμένζ, ενώ στο πρόγραμμά της είναι και άλλες μονάδες στη Γερμανία, το Πεκίνο, την Ταϊλάνδη και τις ΗΠΑ. Ο πρόεδρος του ΔΣ της Daimler, Ντίτερ Ζέτσε, δήλωσε: «Η ηλεκτρική επίθεση συνεχίζει να κερδίζει δυναμική. Μετά την επένδυση δισεκατομμυρίων ευρώ στην ανάπτυξη του ηλεκτρικού στόλου και την επέκταση του παγκόσμιου δικτύου μπαταριών μας, κάνουμε το επόμενο βήμα: με την αγορά κυψελών μπαταρίας για περισσότερα από 20 δισεκατομμύρια ευρώ, προωθούμε συνεχώς τον μετασχηματισμό στο ηλεκτρικό μέλλον της εταιρείας μας». Επίσης, πρόσφατα, η VW ανακοίνωσε ότι έχει αγοράσει μπαταρίες για 50 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έτσι ώστε να είναι σε θέση να κάνουν πραγματικότητα τον φιλόδοξο στόχο τους. Η VW συνεργάζεται με τις LG Chem, Samsung, CATL και SK Innovation, προκειμένου να τις παρέχουν τις μπαταρίες για τα ηλεκτρικά της μοντέλα.
Πλέον, η νέα γενιά μπαταριών θα βοηθήσει σημαντικά στη διάδοση των ηλεκτρικών μοντέλων με άμεσο θετικό αντίκτυπο στις πωλήσεις των EV οχημάτων. Ειδικότερα, οι νέες μπαταρίες σχεδόν θα διπλασιάσουν την αυτονομία των ηλεκτρικών μοντέλων. Τα περισσότερα έπειτα από μια πλήρη φόρτιση θα προσφέρουν αυτονομία 400-500 χιλιομέτρων. Για παράδειγμα, το νέο Nissan Leaf που κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά και βάσει του νέου ευρωπαϊκού κύκλου WLTP προσφέρει αυτονομία 270 χιλιόμετρα με βάση τον νέο κύκλο WLTP (378 χλμ. με βάση τον κύκλο NEDC). Επίσης, οι νέες εκδόσεις του BMW i3 μπορούν να καλύψουν αποστάσεις έως και 250 χιλιόμετρα. Μεγάλη αυτονομία θα προσφέρει και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen που θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2020. Το ID θα προσφέρει αυτονομία 400-600 χλμ., με τη γερμανική φίρμα να αναφέρει ότι το κόστος του αυτοκινήτου θα είναι εφάμιλλο ενός ντίζελ μοντέλου.