Η VW θα «φουλάρει» μετά το καλοκαίρι του 2019 με το νέο Golf, ενώ η Toyota επαναφέρει την Corolla. Η Skoda ποντάρει στο κομψό σχεδιαστικά Scala και η Opel θα «παρηγορηθεί» με το ανανεωμένο Astra.

TOYOTA COROLLA

To Αuris αποτελεί πλέον παρελθόν για την Toyota και η ιαπωνική φίρμα επαναφέρει το νέο, 12ης γενιάς Corolla. Βασίζεται στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα της εταιρείας, με το μήκος του 5θυρου να αγγίζει τα 4,31 μέτρα. Κάτω από το καπό θα δεσπόζει ο κινητήρας βενζίνης των 1,2 λτ. με τους 116 ίππους και τα υβριδικά σύνολα των 1,8 λτ. 122 hp και 2 λτ. 180 hp. Στην Ελλάδα αναμένεται κατά πάσα πιθανότητα την άνοιξη του 2019.

SKODA SCALA

Το καινοτόμο σχεδιαστικά Scala θα αντικαταστήσει δύο μοντέλα, το Rapid και το Rapid Spaceback. Το Skoda Scala πατάει στο πάτωμα MQB A0, και χάρη στο μεγάλο του μεταξόνιο στα 2.649 χλστ., μπορεί να καυχιέται ότι έχει άνετους χώρους και μεγάλο χώρο αποσκευών. Σε διαστάσεις, το συνολικό μήκος του αγγίζει τα 4,36 μέτρα. Η γκάμα των κινητήρων του νέου Scala περιλαμβάνει τον 1.0 TSI και 1.5 TSI και τον ντίζελ 1.6 TDI, με αποδόσεις που ξεκινάνε από τους 90 ίππους και φτάνουν μέχρι τους 150 ίππους.

ΟPEL ASTRA

Το καλοκαίρι του 2019 θα ανοίξουν οι παραγγελίες για το  ηλεκτρικό Corsa και το plug-in hybrid Grandland X PHEV, τα οποία θα παράγονται στο εργοστάσιο του Αϊζεναχ, Γερμανία. Πάντως, οι ανεπίσημες πληροφορίες αναφέρουν ότι και το Astra, το καλοπουλημένο μικρομεσαίο μοντέλο της γερμανικής φίρμας αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά. Θα έχει ανανεωμένη εμφάνιση, νέες τεχνολογικές καινοτομίες και ίσως να υπάρξει και μια ισχυρή έκδοση με 200 ίππους.

VW GOLF

Με άκρα μυστικότητα οι Γερμανοί του ομίλου VW ετοιμάζουν το πιο δυνατό τους χαρτί, το νέο Golf, εξού και η μόνη φωτογραφία που έχει δοθεί στη δημοσιότητα είναι αυτό το σκίτσο που φανερώνει το σχεδιαστικό περίγραμμά του. Το μοντέλο που έχει μια μακρά πορεία – άνω των 40 ετών – στην αγορά των μικρομεσαίων αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το δεύτερο εξάμηνο του 2019. Θα είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις, από το υπάρχον. Επίσης, ηλεκτρική εκδοχή του νέου Golf δεν θα υπάρχει, αφού τον ρόλο αυτού θα αναλάβει η οικογένεια των ηλεκτρικών μοντέλων I.D. Θα υπάρχει όμως μια plug-in υβριδική, καθώς και οι εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ. Θα έχει συστήματα υποβοήθησης με πρωταγωνιστικό ρόλο της αυτόνομη οδήγηση, θα έχει ψηφιακό κόκπιτ, και θα είναι σε on-line σύνδεση.