Παρατήρηση πρώτη: στην προσπάθεια να αποκρούσει την μπάλα στο φάουλ του Βιεϊρίνια ο τερματοφύλακας του Αστέρα Τρίπολης Νίκος Παπαδόπουλος διεκδικεί βραβείο αστειότητας. Θα το κατάλαβε και ο ίδιος το βράδυ μετά τον αγώνα όταν είδε τις φάσεις. Τι ακριβώς ήθελε να κάνει; Αν το βρει ας το πει και σε μας.
Παρατήρηση δεύτερη: ο ΠΑΟΚ λειτουργεί στα κόκκινα της ψυχολογίας του. Η αποχώρηση του Αλεξάνταρ Πρίγιοβιτς έχει δημιουργήσει κλίμα ανασφάλειας σε όλο το παοκτσίδικο φάσμα. Από τη διοίκηση, τους παίκτες, το προπονητικό σταφ μέχρι τους οσφυοκάμπτες των πληκτρολογίων. Ο τρόπος που πανηγύρισαν τη νίκη
αλλά και οι διαμαρτυρίες στο ημίχρονο για το ακυρωθέν τέρμα του Μπίσεσβαρ αποκαλύπτουν την ασφυκτική πίεση. Αυτή τη στιγμή ο μεγαλύτερος αντίπαλος του ΠΑΟΚ είναι οι δαίμονές του.
Μια απρόσμενη ήττα θα επιφέρει δραματικές επιπτώσεις στον Δικέφαλο που βλέπει έναν αφιονισμένο Ολυμπιακό να παίζει εντυπωσιακό ποδόσφαιρο περιμένοντας στη γωνία το στραβοπάτημά του.
Παρατήρηση τρίτη: στο πρώτο ημίχρονο του αγώνα με τον Αστέρα Τρίπολης η ομάδα του Λουτσέσκου είχε μόλις μία τελική προσπάθεια έναντι εννέα των αντιπάλων της, μεταξύ των οποίων ένα τετ α τετ του Καλτσά και ένα δοκάρι του Ινγκλέσιας.
Οι τελικές μετά το τέλος του αγώνα διαμορφώθηκαν σε 13-5 για τον Αστέρα, ενώ ο Πασχαλάκης έκανε οκτώ αποκρούσεις. Θα δανειστώ τη χθεσινή δήλωση του προπονητή της Τότεναμ Μαουρίτσιο Ποτσετίνο που βρέθηκε στη θέση του Παράσχου – και το αντίθετο. «Στο ποδόσφαιρο, μερικές φορές αξίζει να νικήσεις και δεν νικάς και άλλες δεν αξίζεις να νικήσεις αλλά νικάς». Ο,τι συνέβη στο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης και στο Γουέμπλεϊ. Παρατήρηση τέταρτη: η εικόνα του Λουτσέσκου, του Κωνσταντινίδη και των άλλων μελών του ΠΑΟΚ να πολιορκούν τους διαιτητές στο ημίχρονο αποτελεί ξετύλιγμα μιας θρυαλλίδας που στο πολύ πρόσφατο παρελθόν προκάλεσε εκρήξεις. Ο ΠΑΟΚ δείχνει να μην έχει πάρει το μάθημά του. Και ύστερα θα φταίνε όλοι οι άλλοι εκτός από το είδωλό του στον καθρέφτη.