Μα τι θα γίνει τελικά με την Πενέλοπε Κρουθ; Η μικροσκοπική, ωραιοτάτη και σίγουρα ταλαντούχα ηθοποιός έχει «αναλάβει» να προμοτάρει στο κοινό τα σημαντικότερα fashion brands του πλανήτη, κερδίζοντας απίστευτα ποσά. Ο σκληρός, εξαιρετικά δύσκολος στις επιλογές και τις προσωπικές του σχέσεις Καρλ Λάγκερφελντ επέλεξε τη σταρ σε… μέγεθος αναπτήρα για τη διαφημιστική καμπάνια του εμβληματικού οίκου Chanel. Η καστανομάλλα, σύζυγος του Χαβιέρ Μπαρδέμ, με το «επίμονο» αισθησιακό βλέμμα, φοράει με μοναδικό τρόπο το ταγέρ του περιώνυμου, πανάκριβου γαλλικού brand και τους μικρούς μπερέδες. Η Κρουθ ποζάρει στον φακό του «κάιζερ» της μόδας και μοιάζει σαν να… φορούσε Chanel από τα γεννοφάσκια της. Προηγουμένως, έβαλε την υπογραφή της σε μια exclusive συλλογή τσαντών και πρωταγωνίστησε σε διαφημιστικό spot αξίας εκατομμυρίων, με ένα από τα πλέον δημοφιλή αρώματα του πλανήτη, στο επίκεντρο της προσοχής. Η Πενέλοπε Κρουθ θα βρίσκεται στο fashion show της Chanel με αφορμή την Εβδομάδα Υψηλής Ραπτικής στο Παρίσι. Η άλλη μικροσκοπική σταρ, η Σάλμα Χάγεκ, σύζυγος του μεγαλοεπιχειρηματία Φρανσουά Πινό, έχει ήδη καταλάβει τις πρώτες σειρές στις επιδείξεις haute couture. Μην ξεχνάμε ότι στην ομπρέλα των διεθνούς φήμης επιχειρήσεων Πινό ανήκουν οι οίκοι Gucci, Saint Laurent κ.ά.
Η πρεμιέρα της όπερας «Σιμόν Μποκανέγκρα» στη Λυρική Σκηνή
Το ζεύγος Φρανσουά Πινό – Σάλμα Χάγεκ επισκέπτεται συχνά χώρους με σημαντικά πολιτιστικά γεγονότα στο Παρίσι. Η οικογένεια Πινό μάλιστα είναι πολλές φορές χορηγός σε παραστάσεις με σημαντικές όπερες και κλασικό μπαλέτο. Ειλικρινά δεν γνωρίζω ποια είναι η άποψη του ζεύγους Πινό για την απόρριψη (από τους Γάλλους) του γοητευτικού, διάσημου χορευτή Σεργκέι Πολούνιν (του επονομαζόμενου Ουκρανού Νουρέγεφ) λόγω των ομοφοβικών και σεξιστικών σχολίων στα social media, είμαι σίγουρη όμως ότι θα εκτιμούσε ιδιαίτερα την τελευταία επιλογή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Η σπουδαία όπερα του Τζουζέπε Βέρντι «Σιμόν Μποκανέγκρα» άνοιξε το Σάββατο το βράδυ το πρόγραμμα της νέας χρονιάς. Πρόκειται για τη θεαματική παραγωγή της Βασιλικής Οπερας του Λονδίνου, η οποία παρουσιάζεται στην αίθουσα «Σταύρος Νιάρχος» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο Κέντρο Πολιτισμού Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Η κατακόκκινη εντυπωσιακή αίθουσα γέμισε από ενθουσιώδεις θεατές, προσωπικότητες της πνευματικής και επιχειρηματικής ζωής, αλλά και απλό κόσμο. Χειροκρότησαν τους συντελεστές σε μια όπερα με πρόλογο και τρεις πράξεις, γραμμένη πάνω σε ιταλικό λιμπρέτο του Φραντσέσκο Μαρία Πιάβε. Η σκηνοθεσία είναι της Ελάιτζα Μοσίνσκι. Ο Δημήτρης Πλατανιάς στον ρόλο του Σιμόν Μποκανέγκρα και η Τσέλια Κοστέα (Μαρία Μποκανέγκρα) καταχειροκροτήθηκαν από το κοινό. Χορηγός τής παράστασης είναι η Alpha Bank.
Μετά τις παραστάσεις
Αρκετός κόσμος μετά το τέλος της όπερας «Σιμόν Μποκανέγκρα» επισκέφθηκε τα εστιατόρια τα οποία βρίσκονται μέσα στο ΚΠΙΣΝ. Στο Agora Bistro, μεταξύ Λυρικής και Εθνικής Βιβλιοθήκης, δεν υπήρχαν τραπέζια, με πολλούς να στέκονται όρθιοι, ενώ το Canal Café (της δημιουργικής ομάδας του ΙΤ στην οδό Σκουφά) ήταν επίσης γεμάτο. Γνωστά πρόσωπα του καλλιτεχνικού χώρου και επιτελικά στελέχη του Φεστιβάλ Αθηνών είχαν αντίθετα επιλέξει το Oinoscent – Enoteca στο Σύνταγμα και το Heteroclito, το μπαράκι στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας. Υπήρχαν στιγμές που νόμιζες ότι θα παρακολουθήσεις… παράσταση στο Ηρώδειο ή στην Επίδαυρο, με όλους αυτούς τους ηθοποιούς, σκηνοθέτες και σκηνογράφους στις ζεστές, φιλικές αίθουσες.
Ανηφορίζοντας στο κομψό πάντα City Link, παρατήρησα ότι οι ηθοποιοί και συντελεστές των επιτυχημένων παραστάσεων «Χτυποκάρδια στο θρανίο» και «Μάγισσες της Σμύρνης» περνούσαν την πόρτα του private club Salon de Bricolage. Πληροφορήθηκα ότι στον urban χώρο της πόλης διασκέδαζαν απολαμβάνοντας ποτά, street food και κομμάτια βασιλόπιτας.