Η θλιβερή βιομηχανία της λεηλασίας αρχαιοτήτων και η παγκόσμια αγορά πώλησης θησαυρών έρχονται στο προσκήνιο μέσα από το ντοκιμαντέρ «Booty» που ξεχωρίζει στο 21ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης. Η συγκεκριμένη ελληνοϊσλανδική παραγωγή των Τόρκελ Χάνταρσον και Ορν Μαρίνο Αρναρσον δίνει τον τόνο στη φετινή διοργάνωση (1 έως 10 Μαρτίου), μεταφέροντας σε πρώτο πλάνο θέματα ενός συχνά άγνωστου κόσμου. Πέρα από το συγκεκριμένο φιλμάκι, ιδιαίτερο ενδιαφέρον από τις πρώτες ανακοινώσεις τίτλων έχει επίσης και το «Graves without a name» (φωτογραφία) του Ρίτι Παν, του πιο καταξιωμένου ντοκιμαντερίστα της Ασίας. Ο σκηνοθέτης αυτή τη φορά καταπιάνεται με το θέμα της γενοκτονίας των Κόκκινων Χμερ στην πατρίδα του, την Καμπότζη. Οπως και το «Corporate Coup D’ Etat» του Φρεντ Πίμποντι που καταπιάνεται με το ανομολόγητο πραξικόπημα των μεγάλων αμερικανικών εταιρειών που οδήγησε στην ανάδειξη του Ντόναλντ Τραμπ ως πλανητάρχη. Τα ταμπού επιχειρεί να σπάσει το «#Female Pleasure» της Μπάρμπαρα Μίλερ, το οποίο αναφέρεται στη γυναικεία σεξουαλικότητα μέσα από τις διαφορετικές αφηγήσεις πέντε γυναικών.