Ενας από τους εμβληματικούς λέοντες της Δήλου «κοιτάζει» τον Ιερό Βράχο μέσα από την Πύλη του Αδριανού. Ο θησαυρός των Αθηναίων στους Δελφούς «συγκατοικεί» με τον γέρικο βράχο που αιώνες τώρα κρατά τον ναό της Αθηνάς στη Λίνδο. Και τα φθαρμένα τείχη του κάστρου της Μεθώνης «στέκουν» αντάμα με το σημαντικότερο – άποψη καταγεγραμμένη ήδη από την αρχαιότητα – μνημείο του ιαματικού ιερού του Ασκληπιού στην Επίδαυρο, το θέατρο. Στιγμές μνημείων που άντεξαν χιλιετίες και μοιάζουν με σταγόνες στον ωκεανό του χρόνου. Εικόνες σπουδαίων αρχαιολογικών χώρων σε άσπρο – μαύρο που αιχμαλώτισε με τον φακό του ένας νεαρός φοιτητής από την Αμερική, ο οποίος συν τω χρόνω δεν έγινε απλώς φιλέλληνας, αλλά εν μέρει Ελληνας, καθώς δημιούργησε οικογένεια στη χώρα μας και ανέδειξε με τον καλύτερο τρόπο τους φυσικούς και αρχαιολογικούς θησαυρούς της Ελλάδας. Ο λόγος για τον Ρόμπερτ ΜακΚέιμπ. Είναι το δικό του βλέμμα που βρίσκεται πίσω από τις 53 κατά κύριο λόγο ασπρόμαυρες λήψεις, οι οποίες τραβήχτηκαν την περίοδο 1953-54 και είναι εκείνες με τις οποίες η Εν Αθήναις Αρχαιολογική Εταιρεία, ένας από τους πρώτους φορείς που συστήθηκε στο ελληνικό κράτος για την προστασία των αρχαιοτήτων, επέλεξε για να γιορτάσει (με καθυστέρηση) τη συμπλήρωση των 180 χρόνων αδιάλειπτης παρουσίας και προσφοράς της.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ