Ως ισχυρό brand name διατηρείται το χύμα ελαιόλαδο στην Ελλάδα, προφανώς χωρίς θετικά αποτελέσματα για τον κλάδο, αφού ένα από τα εργαλεία διαφήμισης του κορυφαίου ελληνικού προϊόντος είναι ανενεργό εδώ και έναν χρόνο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ