Ενα χαρτί μεγέθους Α4 στο τζάμι ενημερώνει όσους φτάνουν ώς το κατώφλι του νεοκλασικού κτιρίου της οδού Αγίων Ασωμάτων και στον αριθμό 5 – εκεί όπου στεγάζεται τα τελευταία 15 χρόνια το Μουσείο Αλεξ Μυλωνά – ότι ο χώρος είναι προσωρινά κλειστός. Πίσω από τη δίφυλλη πόρτα δεν φαίνεται να υπάρχουν ίχνη δραστηριότητας. Στον πάγκο κοντά στην είσοδο κουτιά κι εργαλεία δίνουν την εικόνα ενός ξεχασμένου εργοταξίου. Το μαρμάρινο ανθρωπάκι που μας καλωσορίζει με τη φράση «Ενα χαίρε! Από τον άνθρωπο του 6000 π.Χ. στον άνθρωπο του 2001 μ.Χ.» – το έργο «Χαιρετισμός» (2000) – ωστόσο μας θυμίζει ότι μέχρι πριν από έναν περίπου χρόνο στο κτίριο του 1920 που φέρει την υπογραφή του καλύτερου ίσως εκπροσώπου του εκλεκτικισμού, του Βασίλη Τσανγκρή, μπορούσαμε να δούμε τη δουλειά της γλύπτριας που σύμφωνα με τον Οδυσσέα Ελύτη πέτυχε το ακατόρθωτο: να συνδυάσει το αρχαίο με το μοντέρνο. Οι οικονομικές δυσκολίες που αντιμετώπισε το Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, όμως, το οποίο είχε παραχωρήσει η δημιουργός του γλύπτρια Αλεξ Μυλωνά, έγιναν αιτία να ανασταλούν οι δραστηριότητές του και να κλείσει η πόρτα του για το κοινό.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ