Η Αθήνα τα τελευταία οκτώ – βαριά βαριά – χρόνια είναι μια τραυματισμένη πόλη. Τα σημάδια της οικονομικής κρίσης, πριν καν ακόμη χαραχθούν στα πρόσωπα και στις ζωές των κατοίκων της, είχαν αρχίσει να αποτυπώνονται στις προσόψεις των κτιρίων, στους τοίχους, στις στοές, ακόμη και στα αγάλματά της. Αυτό δεν έχει ουδεμία σχέση με τα γκραφίτι, μια μορφή τέχνης που ανέδειξε καλλιτέχνες όπως ο Banksy. Μια τέχνη με συγκεκριμένους κανόνες και ακόμη πιο συγκεκριμένη ιδεολογική επένδυση. Ούτε με street artists όπως ο ΙΝΟ από τον Πειραιά που πίνακάς του υπάρχει στο Μουσείο Street Art στο Βερολίνο και έχει κάνει σχέδια σε περισσότερα από 40 κτίρια σε 17 χώρες. Ούτε καν με τις «τοιχογραφίες» που στην αρχή της κρίσης είχαν προκαλέσει το ενδιαφέρον διεθνών εντύπων.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ