Mε την αγορά αυτοκινήτου να βρίσκεται σε ανοδική πορεία – πουλήθηκαν συνολικά 9.212 αυτοκίνητα τον περασμένο Ιανουάριο – οι αντιπροσωπείες κάνουν αυτή την περίοδο την απόκτηση ενός νέου μοντέλου ακόμη πιο ελκυστική. Ειδικότερα, οι αντιπροσωπείες αυτοκινήτων προσελκύουν με τις νέες προωθητικές ενέργειες τους υποψήφιους αγοραστές στη λεγόμενη μικρή-μικρομεσαία κατηγορία, εκεί όπου το ενδιαφέρον είναι πιο μεγάλο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ