Οπως και να το κάνουμε θα πρέπει να υπάρχει ένα όριο στην ταλαιπωρία στην οποία ένας δημόσιος οργανισμός υποβάλλει τους ανθρώπους που συναλλάσσονται μαζί του και μιλάμε συγκεκριμένα για τα γραφεία της ΔΕΗ στην οδό Αριστείδου. Ο αριθμός προτεραιότητας που είχαμε προμηθευτεί το πρωινό της περασμένης Παρασκευής, πιο συγκεκριμένα στις 11:30 ακριβώς, έγραφε αναμονή 42 λεπτά και ύστερα από δύο ακριβώς ώρες, δηλαδή σε 120 λεπτά, στις 13:30 περιμέναμε ακόμη. Στις 12 ακριβώς εμφανίστηκε ένας υπάλληλος και με μια σχεδόν ταχυδακτυλουργική κίνηση έκανε το μηχάνημα που προμήθευε τους αριθμούς προτεραιότητας να σταματήσει να λειτουργεί. Με αποτέλεσμα όποιος καινούργιος έμπαινε στο γραφείο διαπραγματεύσεων, αντί να κάνει μεταβολή και να φεύγει, ενώ διαπίστωνε το μηχάνημα «νεκρό», να ρωτάει δεξιά και αριστερά αν θα μπορούσε να εξυπηρετηθεί σε περίπτωση που είχε την υπομονή να περιμένει και αφού βέβαια είχαν προηγηθεί όσοι ο αριθμός προτεραιότητας έμοιαζε πια να έχει μεταβληθεί στα χέρια τους σε ένα μικρό τρόπαιο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ