Υποκατάστατο του σεξ αφού προκαλεί έκκριση των ίδιων ορμονών; Το πιο δημοφιλές γλυκό στον κόσμο; Η «κουβερτούρα» των παιδικών μας αναμνήσεων; Η διαφημιστική πρόκληση του αυτονόητου; Ολα αυτά – και πολλά άλλα – μαζί ή, απλώς, σοκολάτα. Η οποία, λόγω της καμπάνιας της Lacta περί ανατροπής των στερεότυπων στον έρωτα προκάλεσε ένα άτυπο ιντερνετικό ντιμπέιτ περί σύγχρονων προτύπων αγάπης. Και σε δεύτερο επίπεδο, διαδικτυακή κόντρα για τις αγαπημένες μας σοκολάτες. Μία ακόμη απόδειξη ότι η κάθε γενιά έχει τη δική της σοκολάτα. Η σχέση των Ελληνόπουλων με τη σοκολάτα άρχισε το 1860, όταν στο «Γλυκισματοπωλείο Παυλίδη», στην οδό Αθηνάς, άρχισε να διατίθεται η «Τσοκολάτα Υγείας» (μέχρι και τα τέλη της δεκαετίας του 1960, «τσοκολάτα» την έλεγαν σε χωριά της περιφέρειας). Ενω το 1947 κυκλοφόρησε η εμβληματική ΙΟΝ Αμυγδάλου.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ