Νέες έρευνες του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών φέρνουν στην επιφάνεια και πάλι το θέμα της υπερβολικής ταχύτητας ως μιας από τις βασικότερες αιτίες πρόκλησης τροχαίων δυστυχημάτων, ενώ επισημαίνουν ότι οι νέες τεχνολογίες – που σε πολλά οχήματα είναι στον βασικό εξοπλισμό ως συστήματα υποβοήθησης – αποδεικνύονται σωτήριες και ζωτικής σημασίας για τη μείωση των τροχαίων στους δρόμους. Τα στοιχεία είναι άκρως αποκαλυπτικά και φανερώνουν την «ευθύνη» που έχουν οι οδηγοί, όταν το κοντέρ τους δεν τηρεί τα όρια που προβλέπει ο ΚΟΚ. Σύμφωνα, λοιπόν, με το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών, στις αστικές οδούς, όπου παρατηρείται το 37% όλων των θανάτων από τροχαία συμβάντα στην ΕΕ, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι ποσοστό μεταξύ 35% και 75% των οχημάτων κινούνταν με ταχύτητες που ήταν υψηλότερες από την επιτρεπόμενη. Υψηλά ήταν τα νούμερα και στους αυτοκινητοδρόμους, όπως και στους υπεραστικούς δρόμους. Οπως αναφέρουν τα νεότερα στοιχεία, για τη μείωση της ταχύτητας σημαντικό ρόλο θα παίξει η εφαρμογή των νέων συστημάτων τεχνολογίας, ώστε τα επόμενα χρόνια να μειωθεί σημαντικά το θλιβερό νούμερο που δείχνει πως περίπου ένα στα τρία θανατηφόρα έχει ως βασική αιτία την υπερβολική και ακατάλληλη ταχύτητα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ