Είναι δυνατόν η Αθήνα να θυμίζει Σκανδιναβία και το κρύο στα Τέμπη να είναι ίδιο με εκείνο της Σουηδίας; Οι Ελληνες να είναι γενναίοι και έξυπνοι, αλλά με απαιτήσεις δίχως όριο; Οι Ελληνίδες απρόθυμες για δουλειά κι οι άνδρες πρόθυμοι να βάλουν και μπουγάδα αρκεί να μην το μάθει ο κόσμος; Στη χώρα που «θα μπορούσε να ονομαστεί το έβδομο θαύμα του σύγχρονου κόσμου» όλα φαίνεται ότι θα μπορούσαν να είναι δυνατά. Κι άλλωστε ποιος θα μπορούσε να αμφισβητήσει τον μεγάλο δανό παραμυθά Χανς Κρίστιαν Αντερσεν, τον σουηδό ειδικό στην αρχαία ελληνική γραμματεία και συλλέκτη χειρογράφων Γιάκομπ Γιόνας Μπιόρνστολ, τη φεμινίστρια που ταξίδεψε μόνη της στην Ελλάδα στα μέσα του 19ου αι. Φρεντρίκα Μπρέμερ, τον πρώτο Δανό που έκανε ανασκαφές στην Ελλάδα, εξασφαλίζοντας και «αναμνηστικά» που πούλησε σε δημοπρασίες, Ινγκβαλντ Ούντσετ, αλλά και τον Δανό Ανταμ Φρίντελ, ο οποίος, αφού φιλοτέχνησε λιθογραφίες προσωπικοτήτων που ενεπλάκησαν στην Επανάσταση και σχεδίασε σφραγίδες για τις Εθνοσυνελεύσεις, έφτασε να διεκδικεί τιμητική σύνταξη από την Ελλάδα υποστηρίζοντας ότι δικής του έμπνευσης ήταν ο σχεδιασμός της ελληνικής σημαίας με τον σταυρό στο κέντρο, ακολουθώντας το πρότυπο της σημαίας της χώρας του;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ