«Εξυπνη κινητικότητα», «εναλλακτική μετακίνηση» και άλλοι σύγχρονοι όροι για την αναβάθμιση ενός αγαπημένου παιδικού παιχνιδιού σε μέσον μεταφοράς στις σύγχρονες μεγαλουπόλεις. Και πέρα από αυτό, μια νέα κουλτούρα που αρχίζει από τον τρόπο που μετακινούμαστε για να ξεβάψει ακόμη και στις πολιτικές επιλογές μας. Μιλάμε βέβαια για την Ελλάδα και ειδικά την Αθήνα – αν και τα ηλεκτρονικά πατίνια κυκλοφόρησαν πρώτα στη Θεσσαλονίκη όπου ο σχεδιασμός, η ρυμοτομία και η μορφολογία της είναι πιο φιλικές στο συγκεκριμένο μέσον. Στις άλλες πόλεις του κόσμου (ανάμεσα στις οποίες το Βερολίνο, το Παρίσι, οι Βρυξέλλες, η Βιέννη κ.ά.) οι συζητήσεις που έγιναν όταν πρωτοεμφανίστηκαν τα πατίνια στους δρόμους αφορούσαν την ασφάλεια των αναβατών αλλά και των πεζών, το αν πρέπει να κυκλοφορούν σε ειδικά διαμορφωμένες λωρίδες ή στα πεζοδρόμια, το πόση ταχύτητα μπορούν ή πρέπει να αναπτύσσουν και άλλα τέτοια. Με κύριο αίτημα ότι με τόσους ποδηλάτες, στο μέλλον και «πατινίστες», στους δρόμους επείγει να γίνουν ειδικές ρυθμίσεις στον κυκλοφοριακό κώδικα. Θέματα ουσιαστικά και πρακτικά δηλαδή.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ