Οταν το έργο πρωτοπαρουσιάστηκε, το 2000, εκείνος ήταν μαθητής, χωρίς να μετέχει στην καλλιτεχνική κι εμπορική επιτυχία που γνώρισε. Σχεδόν δύο δεκαετίες αργότερα, ο Αυγουστίνος Κούμουλος, επαγγελματίας ηθοποιός πια, αναλαμβάνει την ευθύνη να φέρει πίσω στη σκηνή «Το σκλαβί» της Ξένιας Καλογεροπούλου, ενσαρκώνοντας τον ομώνυμο ρόλο σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου και Σοφίας Πάσχου κι αναλαμβάνοντας ένα αρκετά απαιτητικό εγχείρημα. «Για αρχή αντιμετωπίζω το Σκλαβί με δέος και σεβασμό. Είναι ένας παραμυθένιος, ρομαντικός χαρακτήρας που προσφέρει απλόχερα την αγάπη του στους γύρω του και οδηγείται απ’ αυτήν. Δεν μπορώ να πω ότι εγώ χειρίζομαι το Σκλαβί, μάλλον αφήνομαι να με χειριστεί αυτό: του δίνω τη φωνή μου και το σώμα μου για να πει ό,τι θέλει να πει και να πράξει αυτά που ποθεί. Δεν δύναμαι να του αντισταθώ» αναφέρει.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ